خطیب جمعه کرمان گفت: رمز اقتدار کشور علاوه بر افزایش توان نظامی واقتصادی اقتدار و پیشرفت علمی است .

رمز اقتدار کشور علاوه بر افزایش توان نظامی اقتدار و پیشرفت علمی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام عسکری زاده خطیب جمعه کرمان در خطبه های نمازجمعه کرمان در مصلای امام علی(ع) گفت : هر چند امروزه بسياري از کشورهای جهان پی برده اند که سفارتخانه های امریکا لانه جاسوسی است اما دانشجویان ایران اسلامی 40 سال قبل به این مهم واقف بودند که این یکی از نشانه های بلوغ سیاسی ملت ایران است.

حجت الاسلام عسکری زاده با اشاره به تهدیدات دولت امریکا از ماه ها قبل برای تشدید تحریمها در روز 13 آبان گفت: پس از ایستادگی و انسجام مقتدرانه مردم ومسئولین ایران ، آمریکائیها هر روز درحال عقب نشینی از مواضع خبیثانه خود هستند ..

خطیب نماز جمعه کرمان با بیان اینکه باید ضمن مبارزه با هوای نفس برای مقابله با دشمنان نیز امادگی همه جانبه داشته باشیم افزود :رمز اقتدار کشور علاوه بر افزایش توان نظامی واقتصادی اقتدار و پیشرفت علمی است .

حجت الاسلام عسکری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تبلور شکوه و عظمت امت اسلامی در اربعین حسینی امسال،این حرکت خود جوش مردمی را انتفاضه ای جدید دانست و گفت نقش اصلی در شکل گیری این حماسه بی بدیل را مردم ایران و عراق و شیعیان و ازادیخواهان سایر نقاط جهان به عهده داشتند اما باید از دستگاههای امنیتی، دیپلماتیک، رسانه ها به خصوص صدا وسیما ودولت و ملت عراق که به برگزاری مناسب و شورآفرین این مراسم کمک زیادی کردند قدردانی کنیم. .

خطیب جمعه کرمان همچنین یاد و خاطره شهید حسین فهمیده وروز بسیج دانش اموزی سالروز شهادت اولین شهید محراب و سالروز درگذشت شاعر انقلاب قیصر امین پور را گرامی داشت .

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار