سرمربی تیم فوتسال صنایع میبد گفت: بازیکنانم در دیدار با مارون یاسوج موقعیت‌های زیادی از دست دادند اما در کل عملکرد قابل قبولی داشتند.

رضا عقابی سرمربی تیم فوتسال صنایع میبددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به پیروزی تیم صنایع میبد در مقابل مارون یاسوج گفت: خوشحالیم که در اولین گام پیروز شدیم و هوادارانمان را خوشحال کردیم.

عقابی با بیان اینکه تیم صنایع میبد حدود دو ماه است که تشکیل شده و تمرینات خود را آغاز کرده است گفت: ما در بازی با مارون یاسوج موقعیت‌های خوبی داشتیم اگرچه که در این بازی چند موقعیت را نیز از دست دادیم اما در کل عملکرد بازیکنانم خوب بود.

وی با اشاره به اینکه در بازی با مارون یاسوج، چهار بازیکن اصلی خود را نداشتیم افزود: در این بازی از یک بازیکن غیر بومی استفاده کردیم اما سایر بازیکنان از استان یزد بودند و این موضوع نشان دهنده ظرفیت و استعداد بالای استان در رشته فوتسال است.

عقابی گفت: یک برنامه پنج ساله برای رشد و استعدادیابی فوتسال استان و شهرستان میبد در نظر گرفته شده است و هدفمان باقی ماندن تیم صنایع میبد در لیگ است و امیدواریم در سال‌های آینده شاهد موفقیت‌های بیشتری از این تیم باشیم.

سرمربی تیم فوتسال صنایع میبد همچنین از حمایت امام جمعه، فرماندار و مسئولان میبد برای تشکیل این تیم قدردانی کرد.

تیم فوتسال صنایع میبد در اولین هفته رقابت‌های فوتسال دسته دو کشور در سالن شهدای میبد سه بر دو مارون یاسوج را برد و قرار است در هفته دوم نیز پذیرای نماینده شیراز باشد.

انتهای پیام/ غ

پیروزی صنایع میبد در اولین هفته از رقابتهای فوتسال دسته دو کشور

 

برچسب ها: فوتسال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار