تیم منتخب اسکیت سرعت آقایان استان کرمان در مسابقات استعدادهای برتر کشور که به میزبانی بندرعباس در حال برگزاریست، حضور دارد.

امیررضا آشورماهانی، رییس هیئت اسکیت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در سال جاری از سوی دفتر آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان طراحی شده است که در این طرح ملی با حضور ۳۲ فدراسیون ورزشی در ۶۸ رشته ورزشی در بخش بانوان و آقایان به میزبانی استان های کشور برگزار می شود و در واقع بزرگترین رویداد داخلی ورزش کشور با شعار " ورزش، دوستی، آینده ای بهتر" رقم می خورد.

وی افزود: بر این اساس، المپیاد استعدادهای برتر ورزشی رشته ی اسکیت متشکل از ورزشکاران منتخب همه استان‌ها هفته اول آذرماه به میزبانی بندرعباس برگزار می شود تا 780 ورزشکار در گروه سنی 12 تا 15 سال اعم از دختران و پسران با هم رقابت کنند.

آشورماهانی تصریح کرد: تیم اسکیت سرعت آقایان استان کرمان با ترکیب امیر حسین محمود زاده، مهرشاد بیگلری، محمد جهانی مقدم، امیررضا کارآموزیان، طاها فتح آبادی، متین ببراک، محمد علی توکلی و کیان اکبرزاده به سرپرستی وحید کریم الدینی و مربیگری صابر نقوی پس از پشت سر گذاشتن ۳ مرحله اردوی آماده سازی در کرمان، دیروز عازم شهرستان بندرعباس شد تا در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس با حریفان خود به رقابت بپردازد .

وی یادآور شد: این مسابقات در ۴ رده سنی (۸۲ تا ۸۵ ) از امروز دوم آذر آغاز می شود و تا عصر چهارم آذر ادامه دارد تا تکلیف نفرات برتر هر یک از رده های سنی مشخص شود.

آشورماهانی در بخش دیگری از سخنانش به حضور داور کرمانی در این رقابت ها اشاره کرد و افزود: بنا به اعلام فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران، حسین صداقت زاده از کرمان نیز در مسابقات استعدادهای برتر کشور در رشته اسکیت سرعت آقایان قضاوت خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

اعزام اسکیت بازان کرمانی به مسابقات استعدادهای برتر کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار