فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده در یک گاو داری و دستگیری یک متهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان کرمان با تلاش شبانه روزی در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی و انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از دپوی سوخت قاچاق و فعالیت فردی در تهیه و توزیع سوخت آگاهی یافتند.

وی افزود:با شناسایی محل دپوی سوخت قاچاق در حاشیه جنوبی شهر کرمان ماموران انتظامی موفق شدند با هماهنگی مقام قضائی ۳۱ هزار لیتر نفت سفید که در زیر زمین دپو شده بود و هزارو ۱۰۰ لیتر گازوئیل در مجموع ۳۲ هزارو ۱۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق را کشف کنند.

سردار بنی اسدی فر با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص بیان داشت: متهم دستگیر شده در اعترافات خود اظهار داشت که قصد انتقال سوخت را به استان‌های جنوبی داشته است.

وی در ادامه گفت: طی بررسی به عمل آمده توسط کارشناسان، ارزش ریالی محموله نفتی کشف شده، بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: برخورد با قاچاقچیان سوخت در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می‌توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ی

کشف قاچاق سوخت در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار