مدیر کل بنیادمسکن لرستان گفت: مهمترین افتخار ما در بنیاد مسکن توفیق خدمتگذاری به مردم است.

مسعود رضایی،مدیر کل بنیادمسکن لرستان در گفتگو با با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت: مهمترین افتخار ما در بنیاد مسکن توفیق خدمتگذاری به مردم است.

مسعود رضایی در حاشیه برگزاری مسابقات استانی اذان که باحضور فرزندان و کارکنان بنیادمسکن لرستان، در محل اداره کل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان لرستان برگزار گردید، اذان را نماد، شعار و احیاء کننده دین اسلام عنوان نمود.

 مدیر کل بنیادمسکن لرستان با تاکید برحفظ روحیه خدمت گذاری به مردم در این نهاد انقلابی افزود: بنیادمسکن با نفس پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی تاسیس گردیدکه هم اکنون نیز با عنایات مقام معظم رهبری به حیات خود ادامه می‌دهد و برگزاری اینگونه برنامه‌های معنوی را در راستای اجرای اهداف عالی بنیانگذار جمهوری اسلامی در این نهاد خدمتگزار و تحقق منویات مقام معظم رهبری دانسته و افزود: صرفنظر از نتیجه، نفس شرکت همکاران و خانواده‌های ایشان در این برنامه‌های فرهنگی و سرشار از معنویت و عمل به فرامین انسان ساز دین مبین اسلام و پیروی از مکتب اهل بیت (ع) حائز اهمیت می‌باشد.

رضایی خدمت رسانی به محرومین و اقشار مختلف جامعه اسلامی را فرصتی مغتنم برای خود و کارکنان این نهاد انقلابی دانسته و افزود: ماخدمتگدار مردم هستیم و به این توفیق خدمتگذاری افتخار میکنیم.

در ادامه این مراسم شرکت کنندگان با اجرای اذان باهم به رقابت پرداختند که سه نفر برتر ازشرکت کنندگان مسابقات اذان ویژه فرزندان و سه نفر برتراز شرکت کنندگان مسابقات اذان ویژه همکاران با اهدای جایزه و لوح تقدیر مورد تشویق قرار گرفته و نفرات اول هر رده جهت شرکت در مسابقات کشوری اذان معرفی گردیدند.

اسامی نفرات برتر مسابقه اذان ویژه کارکنان

۱ _. امیرارشادی مقام اول
۲_ سیدحسین ریاضتی مقام دوم
۳ _. نعمت اله ملکشاهی مقام سوم

اسامی نفرات برتر مسابقه اذان ویژه فرزندان

۱_ سیدحامدریاضتی مقام اول
۲_ علی حسنوند مقام دوم
۳_ محمد مهدی قربانی مقام سوم

انتهای پیام/ب

مسابقه ویژه کارکنان بنیاد مسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.