افتتاحیه مزرعه پژوهشکده تحقیقاتی زعفران در گلباف

با پیگیری نماینده مردم کرمان و راور در مجلس مزرعه پژوهشکده تحقیقاتی زعفران گلباف که با مشارکت دانشگاه تربت حیدریه در بخش گلباف افتتاح گردید.

افتتاحیه مزرعه پژوهشکده تحقیقاتی زعفران در گلبافبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت : چندی پیش با پیگیری انجام شده و تفاهم نامه همكاری بين شورای اسلامی گلباف و پژوهشكده ملی زعفران دانشگاه تربت حيدريه، در راستای كاشت اصولی و ارگانيك زعفران، مبلغ ۲ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال در اختیار کارشناسان متخصص کشت زعفران قرار گرفت تا کشت اصولی و ارگانیک زعفران رابه مردم گلباف آموزش دهند.

وی افزود : با حضور چندین دوره متخصصان و کارشناسان کشت زعفران به گلباف در جهت کاشت اصولی و ارگانیک زعفران، مزرعه تحقیقاتی پژوهشکده زعفران گلباف افتتاح تا آموزش های تئوری و علمی به مردم شهر گلباف داده شود و آغاز تحولی عظیم در جهت اشتغال جوانان و رونق کسب و کار در این شهر باشیم.

زاهدی با اشاره به اینکه یکی از محصولات شهر گلباف زعفران است ، گفت : زعفران از جمله محصولاتی است که با سرمایه اندک ولی با سوددهی بالا میتوان شروع به کار کرد و در حال پیگیری هستیم که شهر گلباف را تبدیل به قطب زعفران در جنوب شرق کشور کنیم و ان شاالله با یاری خداوند و کمک مسئولین این کار محقق خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود : مردم شهر گلباف می توانند جهت آموزش و سرمایه گذاری در این بخش اقتصادی به شورای اسلامی شهر گلباف مراجعه نمایند و درصورت هرگونه مشکلی می توانند به دفتر ارتباطات مردمی مراجعه نمایند.


انتهای پیام/س

 

حرکت گلباف به سمت قطب زعفران در جنوب شرق کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار