بهره برداری از ۱۳۶ طرح به مناسبت دهه فجر در گناباد

فرماندار گناباد گفت: ۱۳۶ طرح با هزینه ۵۷۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال همزمان با دهه فجر در گناباد به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از ۱۳۶ طرح به مناسبت دهه فجر در گنابادبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حامد قربانی فرماندار گناباد گفت: این طرح‌ها در بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی، انتقال آب، بهداشتی و درمانی، آموزشی، عمرانی، حمل و نقل، راه سازی و زیربنایی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: طرح راه آهن یونسی بجستان به گناباد به عنوان قطعه نخست خط آهن مشهد به زاهدان به طول ۴۸ کیلومتر با پیشرفت ۲۸ درصدی در حال اجراست و ۳۵ میلیارد ریال اعتبار سال گذشته برای اجرای آن اختصاص یافت.

فرماندار گناباد گفت: امسال نیز ۳۷ میلیارد ریال برای اجرای این طرح ابلاغ شده که ۱۷ میلیارد ریال آن تخصیص یافته و با پیگیری‌های نماینده مردم گناباد و بجستان قرار است تا ۵۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

قربانی با اشاره به اختصاص ۶۵ میلیارد ریال برای تکمیل فرودگاه گناباد در سال جاری افزود: تکمیل و بهره برداری از حمل و نقل ریلی و فرودگاه نقش مهمی در توسعه و رونق اقتصادی و جلوگیری از انزوای این شهرستان دارد.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌های مردم نهاد رویکرد مهم در برگزاری برنامه‌های دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گناباد است و حضور گسترده در این مراسم به ویژه در سال جاری از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام//ح.ت
 

باید از ظرفیت های مردمی استفاده کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار