یکی از خاخام‌های بزرگ رژیم صهیونیستی در جمع شهرک‌نشینان صهیونیست، آنان را علنا به کشتار فلسطینیان برای رسیدن به قدرت دعوت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، شموعیل ایلیاهو، خاخام صهیونیست، با دعوت به کشتن فلسطینیان، گفت هر کس که آن‌ها را بکشد می‌تواند رهبری رژیم اشغالگر را به دست بگیرد. این اظهار نظر خاخام صهیونیست در دیدار با شماری از شهرک‌نشینان مطرح شد که متهم هستند چند هفته پیش عایشه الرابی، شهروند فلسطینی، را در مقابل دیدگان شوهر و دخترش با پرتاب سنگ به شهادت رساندند.

«یک فلسطینی را بکش و به مراکز قدرت در رژیم برس» این تنها یک عبارت نیست، بلکه واقعیتی است که شموعیل ایلیاهو، یکی از خاخام‌های بزرگ رژیم اشغالگر در جمع شماری از شهرک‌نشینان متهم به قتل عایشه الرابی مطرح کرد.

ایلیاهو تاکید کرد زندان در نهایت به حکمرانی منجر می‌شود و منظور وی از آن ریاست رژیم صهیونیستی است؛ تحریک علنی به کشتار فلسطینیان که با پاداشی در آینده برای قاتل همراه می‌شود.

آن طور که به نظر می‌رسد، تحریک علیه فلسطینیان و سرزمین آنها، با ترساندن صهیونیست‌ها از آنها، شکل جدیدی به خود می‌گیرد.  همه ابعاد تبلیغات رژیم صهیونیستی بر ضرورت تسلط بر سرزمین فلسطینیان و رهایی از آنان تمرکز دارد. اگرچه در داخل رژیم اشغالگر، درباره مسائل اقتصادی، فرهنگی، دینی یا اجتماعی اختلاف نظر‌هایی وجود دارد، از راستگراترین تا چپگراترین آنان، همگی درباره ضرورت تضییع حقوق فلسطینیان اتفاق نظر دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
خدایا ظهور کی میشه نسل این شیاطین انسان نما منقرض بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
این های یه مشت قاتل های وحشی هستن که از انسانیت چیزی سرشون نمیشه
آخرین اخبار