اعزام دانش آموزان پسر متوسطه دوم منطقه صیدون به اردوی راهیان نور صورت گرفت.

ستار آژند، مدیر آموزش و پرورش صیدوندر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: اعزام دانش آموزان پسر منطقه به اردوی راهیان نور با هدف آشنایی با فرهنگ شهادت انجام گرفت.

وی افزود: این اردو به منظور آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید عهد با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و زنده نگه داشتن یادوخاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس برگزار شده است.

وی ادامه داد: این اردوی فرهنگی رزمی با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حوزه بسیج دانش آموزی وآموزش وپرورش صورت پذیرفت.

گفتنی است: جمعی از مسئولان آموزش و پرورش منطقه ومدیران، معاونین و مربیان پرورشی مدارس دانش آموزان را همراهی می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه صیدون همچنین بیان داشت: کارگاه آموزشی پایه اول و ششم در ساختمان پژوهش سرای دانش آموزی برگزار شد.

آژند عنوان کرد: افزایش دانش شغلی، سطح کارایی و اثربخشی بابرگزاری کارگاه‌های آموزشی میسر می‌شود و با حضور و استفاده از این کارگاه‌ها می‌توان تا حدودی کمبود‌های علمی را جبران کرد.

وی افزود: دوره‌های ضمن خدمت و کارگاه‌های آموزشی نقش اساسی در کیفیت آموزشی داشته و تسهیل کننده ارائه روش‌های نوین تدریس می‌باشند.

ایزدپناه، کارشناس آموزش ابتدایی به اهمیت این کارگاه‌ها اشاره کرد و گفت: معلم باید به دنبال دانش افزایی باشد و کارگاه یک فرصت است، از این فرصت باید به بهترین نحو استفاده کرد.

در این کارگاه کتب ریاضی و فارسی پایه اول و ریاضی و علوم پایه ششم مورد بحث و بررسی گرفتند.

انتهای پیام/م

دانش آموزان صیدونی راهی اردو های راهیان نور شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار