سیف گفت: با توجه به ارتقای کیفیت محصولات، دستاوردهای زنجیره‌ی گندم، آرد و نان با دهه‌های گذشته قابل مقایسه نیست.

دستاوردهای زنجیره گندم و آرد قابل قیاس با گذشته نیستبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، یزدان سیف مدیرعامل بازرگانی دولتی  در مراسم دومین همایش آموزشی بروزآمدی روش‌های فناورانه ارتقای کیفیت در حوزه‌ گندم، آرد و نان، اظهار کرد: امسال برای ارتقای کیفیت حوزه گندم، آرد و نان  برنامه‌هایی در دستور کار قرار داده شده است که از جمله آن آموزش نیروی انسانی فعال در این حوزه است.

وی افزود: در حوزه نقل و انتقالات گندم و آرد، نیاز به استانداردسازی داریم و برای این منظور امسال از استقرار نمایندگان کارخانجات آرد در مراکز خرید برای نظارت بر روند خرید تضمینی استقبال کرده‌ایم تا کیفیت در نظام خرید تضمینی افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران ادامه داد: طی سال‌های اخیر در بخش تجهیزات سرمایه‌گذاری خوبی و اعتبارات لازم برای تجهیز آزمایشگاه‌ها صرف شده است و این امیدواری وجود دارد که با استفاده از نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده در کنار استاندارد‌های تدوین شده کالای مناسب و باکیفیت تولید شود.


بیشتر بخوانید: رشد ۳ برابری تولید گندم طی ۴۰ سال اخیر/ صادرات گندم ایران به مهد پاستای دنیا


وی اضافه کرد: نگاه به گذشته نشان می‌دهد که در تمام حوزه‌ها روندی رو به رشد داشته‌ایم و با وجود برخی مشکلات، دستاورد‌های زنجیره‌ گندم، آرد و نان در سال‌های اخیر با دهه‌های گذشته قابل مقایسه نیست.

سیف با اشاره به دستیابی این حوزه به بازار‌های منطقه‌ای برای صادرات تولیدات و صنایع به ویژه در بخش آرد و ماکارانی اظهار کرد: با توجه به آنکه موضوع همایش کیفیت است، از این رو تداوم رشد و توسعه این بخش باشد تا از طریق افزایش کیفیت، توان رقابتی تولیدات حفظ شود.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در پایان تصریح کرد: دشمن درصدد برهم زدن نظام اجتماعی حاکم بر کشور است و برای این منظور در سلب اعتماد متقابل مردم و مسئولان و تشکل‌ها تلاش می‌کند که باید در کنار هم با تزریق امید به جامعه در مسیر حفظ عزّت ملی بکوشیم.

انتهای پیام/

ارتقای کیفیت آرد و گندم و نان جز اولویت های اصلی قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار