جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از افزایش ۷۴ درصدی کشفیات توسط پلیس شهر کرمان در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی کشاورزی گفت: با انجام برنامه ریزی‌های هدفمند و اجرای طرح‌های مثبت در سطح شهر کرمان و انجام پبش بینی‌های لازم در زمینه پیشگیری از وقوع جرائم از ۲۹ اسفند ماه ۹۷ تا ۶ فروردین ماه ۹۸، شاهد افزایش ۷۴ درصدی کشفیات جرایم نسبت به نوروز ۹۷ بوده ایم.

وی با اعلام اینکه دستگیری مجرمان با بهبود ۱۱ درصدی همراه بوده است، گفت: مجموع این آمار، مهر تأییدی بر بهبود عملکرد مثبت پلیس شهرستان کرمان است که در سایه برنامه ریزی‌های هدفمند فرماندهان دلسوز و زحمات بی دریغ مأموران انتظامی و همچنین همراهی و همکاری شهروندان با پلیس حاصل شده است.

سرهنگ کشاورزی توسعه تکنولوژی و پیچیدگی جرائم به ویژه سرقت ها، لزوم آموزش همگانی، بکارگیری توصیه و هشدار‌های پلیسی و دقت در نگهداری از اموال، را از مهمترین عوامل در پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم برشمرد.

وی همکاری و مشارکت مردم را در پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت مهم دانست و افزود: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت مردمی بسیار مهم است و تعامل با شهروندان در برقراری امنیت یک امر اجتناب ناپذیر است، بنابر این اقدامات اجتماعی، مکمل خوبی برای اقدامات انتظامی هستند.

سرهنگ کشاورزی از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات مبنی بر اعمال مجرمانه افراد مخل نظم و امنیت در جامعه را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ب

میزان کشفیات پلیس کرمان در ایام نوروز ۷۴ درصد افزایش یافت

 

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار