مدیر آموزش و پرورش بهبهان از آغاز به کار کارگروه ساماندهی طرح پوشاک مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: اولین جلسه کارگروه طرح پوشاک مدارس با هدف ساماندهی و برنامه ریزی برای کسب رضایت خاطر اولیاء و رفع نواقص سال گذشته برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش‌ها و ساماندهی مناسبی که انجام شد، توانستیم در سال تحصیلی ۹۷، چالش‌ها و مشکلات کمی در بخش پوشاک مدارس داشته باشیم.

عبدی پور عنوان کرد: برای آگاهی بیشتر و اقدامات مناسب باید بخشنامه پوشاک مدارس به دقت مورد بررسی قرار گرفته و با رعایت قانون اجرا شود.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: پوشاک و فرم مدارس از جنبه‌های مختلفی مانند اجتماعی، امنیتی و اقتصادی حائز توجه است و نیاز است که با به کارگیری صاحب نظران و کارشناسان تخصصی در این زمینه حساسیت لازم صورت پذیرد.

این مقام مسئول گفت: رنگ، طرح، کیفیت پارچه و هزینه از جمله موارد مهمی است که دغدغه‌ی خانواده‌ها بوده و در همین راستا با دعوت از مسئولین انجمن اولیا و مربیان منطقه‌ای و مدیران با تجربه می‌توان روند تولید و عرضه پوشاک را مدیریت کرد.

وی با بیان اهمیت استفاده از ظرفیت هنرستان‌ها در جهت خوداتکایی و مهارت ورزی، افزود: علاوه بر تولیدی‌های دارای مجوز، از قابلیت‌های هنرجویان و هنرآموزان در هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش نیز می‌توان استفاده کرد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان گفت: تعیین نرخ پوشاک مدارس تنها بر عهده اداره صنعت، معدن و تجارت است و در سایر موارد طبق بخشنامه نظارت بر روند تولید و عرضه پوشاک بر عهده آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار