نتایج نظرسنجی جدید «مون موث» حاکی از آن است که دونالد ترامپ تنها رئیس جمهور آمریکاست که میزان محبوبیتش هیچگاه به ۵۰ درصد نخواهد رسید.

ترامپ تنها رئیس جمهور آمریکاست که هیچگاه محبوبیتش به ۵۰ درصد نمی‎رسدبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ام اس ان بی سی، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تنها رئیس جمهوری در این کشور است که هیچگاه به سطح محبوبیت ۵۰ درصدی نخواهد رسید.

نتایج نظرسنجی جدید مون موث نشان داد میزان محبوبیت رئیس جمهور آمریکا همچنان در سطح ۴۱ درصد مانده است و او را تبدیل به تنها رئیس جمهوری در آمریکا کرده که هیچگاه محبوبیتش به سطح ۵۰ درصد نمی‌رسد. همچنین نتایج نظرسنجی مون موث نشان داد ۵۹ درصد از مردم آمریکا معتقدند ترامپ نباید بار دیگر در به عنوان رئیس جمهور این کشور انتخاب شود.

در حالی که میزان محبوبیت رئیس جمهور آمریکا در نظرسنجی‌های مختلف بین ۴۱ تا ۴۳ درصد متغیر بوده است، نتایج همین نظرسنجی‌ها نشان داد که میزان نارضایتی از ترامپ از سطح ۵۰ درصد گذشته است.

نتایج نظرسنجی اخیر «پولیتیکو/مورنینگ کانسالت» نشان داد به دنبال انتشار گزارش رابرت مولر، مسئول تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا، سطح محبوبیت ترامپ به پایین‌ترین سطح از اوت ۲۰۱۷ رسیده است. نتایج این نظرسنجی مشخص کرد فقط ۳۹ درصد شرکت‌کنندگان آمریکایی اعلام کرده اند از عملکرد ترامپ در کاخ سفید رضایت دارند. این در حالی است که سطح محبوبیت او هفته پیش از انتشار گزارش مولر ۴۴ درصد بود. در این نظرسنجی همچنین ۵۷ درصد شرکت کنندگان اعلام کردند از عملکرد رئیس‌جمهور آمریکا ناراضی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار