مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۲۴ تیرماه ۹۸ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز دوشنبه ۲۴ تیرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

آتش نشانی ناجی کودکان محبوس شده در خانه

آتش پاد علی تراب‌پور رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: طی تماس والدین با سامانه ۱۲۵ سازمان، خبر محبوس شدن ۳ کودک در اتاق خواب واقع در یک منزل در منطقه پادادشهر اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: سریعا اکیپ امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند و جهت باز کردن درب به وسیله تجهیزات تحصصی و نجات حبس‌شدگان اقدام کردند.

تراب پور بیان داشت: این حادثه صدمات جانی دربر نداشت و آتش‌نشانان پس از گوشزد کردن نکات ایمنی به والدین کودکان، محل حادثه را ترک کردند.

کشف بیش از ۳۹ کیلوگرم انواع موادمخدر در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرماندهی انتظامی اهواز گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف پاکسازی آن مناطق از لوث وجود مجرمان به مدت ۷ روز توسط مأموران انتظامی این فرماندهی اجرایی شد.

وی بیان کرد: مأموران پلیس در اجرای این طرح‌ها ۲۸ خرده فروش مواد مخدر و ۵۸ معتاد متجاهر که دارای سابقه انجام اعمال مجرمانه از قبیل؛ توزیع و استعمال موادمخدر کیف قاپی و موبایل قاپی داشتند را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند اظهار داشت: در این رابطه ۳۹ کیلو و ۵۷۴ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی افزود: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار