مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمان گفت:هزار و ۷۱۸پایگاه جشن عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند در استان کرمان راه اندازی می‌شود.

راه اندازی هزار و ۷۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان/سفررئیس کمیته امداد کشور به کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت شهیدان باهنر و رجایی با اشاره به وجود ۲۰ هزار دانش آموز تحت حمایت در سطح استان کرمان گفت: هیچ دانش آموزی نباید به دلیل شرایط اقتصادی ترک تحصیل کند.

او با اشاره به اینکه براساس توافق با آموزش و پرورش استان کرمان دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد از پرداخت شهریه معاف هستند افزود: امیدواریم اولیا مدارس به این مهم توجه و رسیدگی کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه قبل از شروع سال تحصیلی سرانه کمک به دانش آموزان بی بضاعت پرداخت می‌شود بیان داشت: در طی سال نیز کمک‌های شبکه‌ای توسط خیرین استان انجام می‌شود.

صادقی از برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۲ مرحله خبرداد و تصریح کرد: مرحله اول در ۷ و ۸ شهریورماه در محله‌ها و تکایا و میعادگاه‌های نماز جمعه و ۱۰ مهرماه در مدارس برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه مهر رویایی را بسازیم را شعار جشن عاطفه‌ها عنوان کرد و گفت: هزار و ۷۱۸ پایگاه در سطح استان برای جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها برپا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در قالب جشن عاطفه‌ها جمع آوری شد تصریح کرد: امیدواریم مردم خیر استان نگاه ویژه‌ای به دانش آموزان تحت حمایت داشته باشند.

صادقی از سفر ریاست کمیته امداد کشور به استان کرمان در هفته جاری خبرداد و گفت: در این سفر ۵۵۱ واحد مسکونی مددجویان افتتاح و پروژه پنج هزار واحدی مسکن مددجویان گلنگ زنی می‌شود.

او بیان داشت: در این سفر علاوه بر دیدار با مسئولان از طرح‌های اشتغالزایی مددجویان بازدید می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه برای نخستین بار ۲۶ خدمت در کمیته امداد برای مددجویان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود گفت: این امر در هزینه حضور مراجعین را به حداقل می‌رساند و کمتر از یکساعت در خواست مددجویان به صورت مکانیزه به دست مددکار می‌رسد.

انتهای پیام/ح

جشن عاطفه ها درهزار و ۷۱۸پایگاه در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار