جریان المستقبل لبنان با تأکید بر دشمنی با رژیم صهیونیستی از مواضع اصولی و ثابت این جریان است، حفظ وحدت ملی برای مقابله با هر گونه تجاوزگری را واجب و وظیفه ملی دانست.

المستقبل، حفظ وحدت برای مقابله با رژیم صهیونیستی را وظیفه ملی دانستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المیادین، نزیه خیاط، عضو دفتر سیاسی جریان المستقبل لبنان به ریاست سعد حریری نخست‌وزیر این کشور با تأکید بر اینکه دشمنی با رژیم صهیونیستی از مواضع اصولی و ثابت این جریان است، حفظ وحدت ملی برای مقابله با هر گونه تجاوزگری اسرائیل را واجب و وظیفه ملی دانست.

نزیه خیاط گفت: «حفظ وحدت ملی یک گزینه اختیاری نیست، بلکه یک وظیفه ملی برای مقابله با هر گونه تجاوزگری احتمالی اسرائیل علیه خاک لبنان است.»

وی افزود: «دشمنی با اسرائیل موضع اصولی حزب و هواداران جریان المستقبل است.»

عضو المستقبل گفت: «دشمنی با رژیم صهیونیستی مسئله‌ای وجدانی است که از تاریخ، جغرافیا و فرهنگ جامعه عربی ما در مقابله با دشمن غاصب سرزمین فلسطین نشأت گرفته است.»

واکنش‌ها به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت و محکومیت آن، در محافل داخلی لبنان همچنان ادامه دارد و یکی از مهمترین این واکنش‌ها، موضع‌گیری شورای مفتی‌های لبنان در این خصوص است.

این شورا در نشستی به ریاست شیخ عبداللطیف ذریان مفتی اعظم جمهوری لبنان تأکید کرد به پرواز در آمدن پهپاد‌های اسرائیلی بر فراز ضاحیه جنوبی لبنان، نقض حاکمیت لبنان و نقض آشکار قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت است.

این شورا هشدار داد هدف رژیم صهیونیستی از این اقدامات، پیش بردن لبنان به سوی گرفتار شدن در دام توطئه چیده شده علیه آن و شعله ور کردن آتش در این کشور و منطقه عربی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار