شاهرخی گفت: هم اکنون تبلیغات گسترده‌ای در فضای مجازی برای گل موجود است که معتبر نیست.

تبلیغات گل در فضای مجازی معتبر نیست/ گل رز ۱۰ تا ۱۵ هزار توماناکبر شاهرخی رئیس اتحادیه فروشندگان گل در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به جزئیات فروش گل در بازار و ممنوعیت فروش آن در فضای مجازی گفت: هم اکنون تبلیغات گسترده‌ای در فضای مجازی برای  فروش گل دیده می شود که معتبر نیست و با قیمت‌های گزاف به مردم فروخته می شود، این در حالی است که هم اکنون اتحادیه گل، درصدد مبارزه با این سایت هاست.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل با اشاره به اینکه بازار گل در رکود به سر می برد، تصریح کرد: هم اکنون بازار گل آرام است و عرضه و تقاضا در بازار وجود ندارد.

شاهرخی در ادامه از قیمت گل‌های پرمصرف در بازار خبرداد و تصریح کرد: گل رُز ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، گل لیلیوم ۸ تا ۱۰ هزار تومان، گل آنتریوم ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، گل میخک دسته‌ای ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.


بیشتر بخوانید: تامین صددرصدی نیاز گل و گیاه کشور در داخل/ رکود در بازار گل تعدیل نیرو بر گلفروشان مجاز تحمیل کرده است 


رئیس اتحادیه فروشندگان گل با اشاره به اینکه هم اکنون قیمت گل در بازار متعادل است، اظهار کرد: با توجه به ایام محرم و صفر قیمت‌ها افزایش چندانی ندارد و نمی‌توان افزایش قیمتی برای آن  پیش بینی کرد.

شاهرخی با تاکید بر اینکه تعداد فروشندگان گل  ماشینی و دستفروش‌ها در حال افزایش است و نظارتی بر آن‌ها نمی‌شود، اظهار کرد: گل‌هایی توسط دستفروش ها  عرضه می‌شود تا حدودی با استاندارد های بهداشتی نگهداری نشده است و به زبانی ساده تر آلوده بوده و برای نگهداری آن‌ها از آب فاضلاب  وجوی‌های کنار خیابان استفاده شده است.

او در پایان گفت: گل گلدانی و آپارتمانی به کشور‌هایی همچون عراق، سوریه، گرجستان و ترکمنستان صادر می‌شود.

انتهای پیام/

صادرات گل گلدانی و آپارتمانی به کشور‌هایی همچون عراق، سوریه، گرجستان و ترکمنستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار