حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جبهه پایداری هنوز تصمیمی برای عضویت در شورای ائتلاف ندارد/ وحدت مدنظر این جبهه، لیست واحد است


عضو جبهه پایداری گفت: این جبهه هنوز تصمیمی برای عضویت در شورای ائتلاف اصولگرایان ندارد، بلکه در تعامل و رایزنی با این شوراست.


جبهه پایداری هنوز تصمیمی برای عضویت در شورای ائتلاف ندارد/ وحدت مدنظر این جبهه به سمت لیست واحد نیل می‌کندحجت‌الاسلام محمدناصر سقای بی‌ریا عضو جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد عضویت جبهه پایداری در شورای وحدت راهبردی اصولگرایان اظهار کرد: جبهه پایداری هنوز تصمیمی برای عضویت در شورای ائتلاف اصولگرایان ندارد، بلکه در تعامل و رایزنی با این شوراست.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه جبهه پایداری برای وحدت، سطوحی قائل است، گفت: معتقدم می‌توان وحدت را در سطوح مختلف پیگیری کرد، معتقدم نیروهای انقلابی یک محور دارند که آن محور ولایت فقیه، نظام و ارزش‌های نظام و پیگیری مشکلات مردم است که اینها جزء اهداف نظام اسلامی است.

او با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی حول محور ولایت فقیه هستند، اظهار کرد: نیروهای انقلابی مانند حلقه‌های دور و نزدیک حول محور ولایت فقه تعریف می‌شوند که به عقیده من می‌توانند به سطوح مختلفی از وحدت برسند و با یکدیگر در تعامل باشند.

حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا با تاکید بر اینکه جبهه پایداری در حال رایزنی با شورای ائتلاف اصولگرایان است، گفت: جبهه پایداری با همه گروه‌هایی که ذیل انقلاب تعریف می‌شوند، تعامل و رایزنی دارد و به هیچ عنوان مخالف وحدت نیستیم، اما الگو  خاصی برای وحدت داریم.

عضو جبهه پایداری با تاکید بر اینکه این تشکل سیاسی هنوز به صورت رسمی وارد شورای ائتلاف اصولگرایان نشده است، گفت: وحدت مدنظر ما، لیست واحد است؛ اما بر حسب اقتضای شرایط و زمینه‌های موجود سطوح مختلفی دارد.


بیشتر بخوانید:  جبهه پایداری عضو شورای ائتلاف اصولگرایان شد


فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: شرایط ایده‌آل این است که اصولگرایان لیست واحد و منسجمی براساس شاخص‌های مورد نظر امام و رهبری داشته باشند، اما اگر لیست واحد برای اصولگرایان میسر نشد باید تا حد امکان وحدت داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار