دانشگاه علوم پزشکی فسا رتبه عالی وزارت بهداشت را کسب کرد

دانشگاه علوم پزشکی فسا با برتری امتیاز در ارزیابی عملکرد، رتبه عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را کسب کرد و جایگاه دوم کشوری را در بین ۵۸ دانشگاه علوم پزشکی به خود اختصاص داد.

دانشگاه علوم پزشکی فسا رتبه عالی وزارت بهداشت را کسب کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: این دانشگاه، طبق اعلام وزارت بهداشت با کسب بیش از ۹۰ درصد امتیاز شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۷، در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در رتبه عالی قرار گرفت.

علی اصغر خالقی افزود: در رتبه‌بندی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تبریز با کسب ۱۸۹۴ امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت، دانشگاه فسا با کسب امتیاز ۱۸۸۱ و ۹۶ صدم دوم شد و دانشگاه‌های علوم پزشکی زنجان، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، شیراز، همدان، اصفهان و تهران، رتبه‌های سوم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

دانشگاه علوم پزشکی فسا همچنین در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان فارس که شهریورماه ۹۸ برگزار شد، برای دومین سال متوالی به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان فارس انتخاب و تجلیل شد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار