رئیس حوزه هنری استان یزد گفت: بیست و چهارمین محفل طنز قندشکن با موضوع چه کنیم با آلودگی هوا ۱۱ دی ماه در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد صادق کوچک زاده رئیس حوزه هنری استان یزد گفت: بیست و چهارمین محفل ماهانه طنز قند شکن با موضوع چه کنیم با آلودگی هوا با حضور طنز پردازان، شاعران، نویسندگان و علاقه‌مندان یازده دی ماه در یزد برگزار می‌شود.

او  افزود: در این محفل ادبی، شاعران و طنزپردازان جوان و پیشکسوت در زمینه مضمون مطرح شده و موضوع آزاد به شعرخوانی و ارائه آثار طنزآمیز خود می‌پردازند.

رئیس حوزه هنری استان اضافه کرد: حجت‌الاسلام مهدی پرنیان شاعر و طنزپرداز مطرح استان و کشور مهمان ویژه این محفل است.

او تصریح کرد: در پایان به آثار برتر از نگاه مهمان و کارشناس برنامه و شرکت کنندگان جوایزی اهدا می‌شود.

کوچک زاده ادامه داد: علاقه‌مندان بویژه شاعران و طنزپردازان جوان، آثار خود را برای ارائه و خواندن در محافل ماهانه طنز قندشکن به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۵ تماس بگیرند.

رئیس حوزه هنری استان یزد بیان کرد: بیست و چهارمین محفل طنز قندشکن چهارشنبه ۱۱ دی‌ماه، ساعت ۱۸:۳۰ در سالن نارنجستان حوزه هنری یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

محافل ماهانه طنز «قندشکن» از دهه فجر ۱۳۹۵ در حوزه هنری یزد آغاز به کار کرده و امروز شاعران و طنزپردازان این محفل در سطح کشور شناخته شده‌اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار