رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: خط روشن اسلام محمدی به برکت خون شهیدانی، چون سپهبد قاسم سلیمانی استمرار خواهد یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی شهادت سردار پر افتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.

سردار بزرگ وپرافتخارایران آسمانی شد.

سرباز سر افراز ولایت و امت اسلام، انقلاب و ایران و مجاهد فی سبیل الله حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت در حمله بالگرد‌های آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید وبه پاس اجر سال‌ها مجاهدت پرافتخار به دیدار معبود شتافت.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری شهادت افتخارآمیز این سرباز ولایت را که با احساس مسئولیت انقلابی، شجاعانه در ترویج آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشید و سرانجام جان عزیز خویش را بر سر این آرمان نهاد، به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، عموم مردم قدرشناس ایران، همرزمان مؤمن و دلاور، آزادگان جهان اسلام و به ویژه پدر، مادر، همسر و فرزندان عزیز ایشان و جامعه پزشکی استان تبریک و تسلیت عرض نموده ضمن آرزوی علو درجات برای آن عزیز سفر کرده، سلامت، صبر و اجر تمامی بازماندگان را از پیشگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

بدون تردید به برکت خون شهیدانی، چون سپهبد قاسم سلیمانی، خط روشن اسلام محمدی به دست تربیت یافتگان مکتب خمینی استمرار خواهد یافت.

امیدوارم روح بلند این شهید عزیز در جوار ارواح ملکوتی شهدا مشمول مقام عند ربهم یرزقون و الطاف الهی قرار گیرد.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار