مدیرکل ورزش کرمان تأکید کرد؛

انتظار کار و تلاش بیشتر در سایه تعامل همه جانبه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: از رفسنجان انتظار کار و تلاش بیشتر در سایه تعامل همه جانبه را داریم تا هم افزایی در راستای ارتقاء ورزش صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در جشن پیشکسوتان بسکتبال شهرستان رفسنجان که در محل تالار هتل باغ این شهرستان برگزار شد، ضمن سلام و درود به روح ملکوتی شهدا، امام شهدا، شهدای جنگ تحمیلی، مدافع حرم به ویژه شهدای مقاومت و افتخار استان کرمان، سرباز ولایت، سردار سپهبد، حاج قاسم سلیمانی، به حاضرین در مراسم، خصوصاً رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی و هیئت همراه خیرمقدم گفت.

 

او از میزبانی شایسته مجموعه‌ی ورزش شهرستان رفسنجان که با تعامل بسیار خوب و مثال زدنی همراه بود، تشکر کرد و بیان داشت: آرزوی پیشرفت و روز‌های بهتر را برای این شهرستان داریم.

پاریزی از فرماندار و رئیس شورای ورزش رفسنجان به واسطه‌ی وقت گذاشتن، اهمیت دادن و پیگیری و رصد مسائل ورزشی و بحث توسعه زیرساخت‌های ورزشی و توسعه ورزش در حوزه‌های همگانی و قهرمانی قدردانی کرد.

 

او از اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان، هیئت بسکتبال استان کرمان، مجموعه هیئت ورزش‌های کارگری استان و تمام کسانی که در برگزاری رقابت‌های بسکتبال سه نفره قهرمانی کارگران کشور تلاش کرده بودند، تشکر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با ابراز خرسندی از عملکرد مجتمع مس سرچشمه و باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان بیان داشت: این دو مجموعه با تعامل بسیار خوب، مسائل ورزش را پیگیری می‌کنند، طوری که توسعه زیرساخت‌های ورزشی را در این شهرستان شاهد هستیم.

 

پاریزی خطاب به پیشکسوتان حاضر در مراسم گفت: حضور این تعداد پیشکسوت در رشته‌ی بسکتبال قطعاً امیدبخش روز‌های خوبی برای ورزش رفسنجان به ویژه بسکتبال این شهرستان است.

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در جشن پیشکسوتان بسکتبال شهرستان رفسنجان که در محل تالار هتل باغ این شهرستان برگزار شد، ضمن سلام و درود به روح ملکوتی شهدا، امام شهدا، شهدای جنگ تحمیلی، مدافع حرم به ویژه شهدای مقاومت و افتخار استان کرمان، سرباز ولایت، سردار سپهبد، حاج قاسم سلیمانی، به حاضرین در مراسم، خصوصاً رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی و هیئت همراه خیرمقدم گفت.

 

او از میزبانی شایسته مجموعه ی ورزش شهرستان رفسنجان که با تعامل بسیار خوب و مثال زدنی همراه بود، تشکر کرد و بیان داشت: آرزوی پیشرفت و روزهای بهتر را برای این شهرستان داریم.

پاریزی از فرماندار و رئیس شورای ورزش رفسنجان به واسطه ی وقت گذاشتن، اهمیت دادن و پیگیری و رصد مسائل ورزشی و بحث توسعه زیرساخت های ورزشی و توسعه ورزش در حوزه های همگانی و قهرمانی قدردانی کرد.

 

او از اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان، هیئت بسکتبال استان کرمان، مجموعه هیئت ورزش های کارگری استان و تمام کسانی که در برگزاری رقابت های بسکتبال سه نفره قهرمانی کارگران کشور تلاش کرده بودند، تشکر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با ابراز خرسندی از عملکرد مجتمع مس سرچشمه و باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان بیان داشت: این دو مجموعه با تعامل بسیار خوب، مسائل ورزش را پیگیری می کنند، طوری که توسعه زیرساخت های ورزشی را در این شهرستان شاهد هستیم.

 

پاریزی خطاب به پیشکسوتان حاضر در مراسم گفت: حضور این تعداد پیشکسوت در رشته ی بسکتبال قطعاً امیدبخش روزهای خوبی برای ورزش رفسنجان به ویژه بسکتبال این شهرستان است.

او افزود: از رفسنجان انتظار کار و تلاش بیشتر در سایه تعامل همه جانبه را داریم و باید با محوریت فرماندر مسائل مرتفع شود تا بتوانید هم افزایی در راستای ارتقاء ورزش صورت گیرد.

جشن پیشکسوتان بسکتبال شهرستان رفسنجان با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال ایران، هیئت همراه، پیشکسوتان و برخی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار