مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۸ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۸ بهمن سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

آتش سوزی منزل مسکونی 

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: آتش سوزی در قسمت آشپزخانه یک واحد مسکونی منطقه کوی زیبا، با تلاش آتش نشانان و اهالی منزل مهار شد.

او افزود: با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، بلافاصله نیرو‌های آتش نشانی ایستگاه مرکزی و خودرو‌های پشتیبانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مهاباد، ساعت ۵ صبح دیروز به محل حادثه در منطقه کوی زیبا جنب مسجد خاتم النبیاء رهسپار شدند.

احمدی با اعلام اینکه دود ناشی از آتش سوزی به بخش‌های دیگر ساختمان مسکونی نفوذ کرده بود، اضافه کرد: متاسفانه قسمتی از وسایل آشپزخانه از جمله اجاق گاز وکابینت در آتش سوخت که طبق بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان میزان خسارت آن‌ها به وسیله بیمه تعیین می‌شود.

او ادامه داد: نیرو‌های آتش نشانی پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان و ایمن سازی کامل، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده محل را ترک کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچیک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شعله‌های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملاً خاموش کردند.

اتصال سیم کشی برق موجب آتش سوزی در پارکینک محل مسکونی شد

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: ساعت ۱۱ صبح دیروز در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در پارکینک محل مسکونی، بلافاصله نجات گران و آتش نشانان را به محل حادثه واقع در منطقه بهارستان اعزام کرد.

او افزود: سیم کشی ناشی از جریان برق داخل ساختمان باعث آتش در محل شد و آتش ناشی از آن موتور سیکلت و ... در بر گرفت.

احمدی اضافه کرد: آتش نشانان و نجات گران سازمان به محض رسیدن به محل حادثه پس از قطع جریان برق و گاز منزل با اقدامات عملیاتی و محاصره آتش، اقدام به اطفای حریق کردند.

او تصریح کرد: میزان خسارت ناشی از آتش سوزی با کارشناسان تعیین و در دست بررسی است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار داشت: در هنگام وقوع حادثه نخستین و بهترین کار حفظ خونسردی و اطلاع به موقع حادثه به عوامل امدادی با ذکر درست آدرس و نوع حادثه است.

قفل شدن درب ورودی منزل مسکونی از سومین حوادث روز گذشته بود که آتش نشانان محل با انجام عملیات قفل ورودی اقدام به باز کردن آن کردند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.