رئیس جهاد کشاورزی شهرستان نهبندان گفت: ۹۹ درصد اقدامات انجام شده در شهرستان نهنبدان مربوط به بعد از انقلاب اسلامی است.

۹۹ درصد اقدامات انجام شده در شهرستان نهنبدان مربوط به بعد از انقلاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، مالکی رئیسی جهادکشاورزی شهرستان نهبندان در خصوص دستاورد های بعد از انقلاب اسلامی در حوزه جهاد کشاورزی در این شهرستان گفت: ۹۹ درصد اقدامات انجام شده در شهرستان نهنبدان مربوط به بعد از انقلاب اسلامی است.

او با اشاره به وضعیت خدمات رسانی به شهر شوسف در قبل از انقلاب، افزود: این شهر قبل از انقلاب از امکانات آب، برق و گاز برخوردار نبود.

مالکی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ی کشاورزی این شهرستان بیان کرد: بعد از انقلاب ۳ هزار هکتار آبیاری نوین دراین شهرستان انجام شده است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان نهبندان با بیان اینکه سطح زیر کشت زمین‌ها در این شهرستان در قبل از انقلاب ۳۰۰ هکتار بود، اظهار کرد: بعد از انقلاب این مقدا به   ۶ هزار و ۸۰۰ هکتار سطح زیر کشت رسید.

او تصریح کرد: در قبل از انقلاب هیچ گونه واگذاری زمین در سطح شهرستان نداشته ایم اما تا کنون ۷   هزار و  ۵۰۰ هکتار برای بهره برداری به کشاورزان واگذار شده است.

مالکی ادامه داد: ایجاد ۱۵ واحد مرغداری با ظرفیت ۲۴۵ هزار قطعه و صدور پروانه ۱۰۰ هزار راس دام سبک  و ۲ هزار ۵۰۰ راس دام سنگین و همیچن احداث مجتمع پروار بندی اطلس شوسف با ۱۵ هزا راس دام از دیگر اقدامات انجام شده در بعد از انقلاب در این شهرستان است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار