سلیمانی یک مکتب است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهید سلیمانی یک مکتب است مکتب سلیمانی یعنی مکتب دانایی، سرفرازی، یعنی مکتب استغناء، غرور و تعصب غیر جاهلی یعنی مکتب اهمیت ملی او افتخار جهانی است.

سلیمانی یک مکتب استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه اربعین شهید سلیمانی و یارانش، در گردهمایی بسیجیان خوشاب گفت: انقلاب یعنی اراده کنید برخیزید و یک قدم بیایید جلو، در دو سال اخیر کار صدا و سیما در نشان دادن دستاورد‌های انقلاب بسیار زیبا و هوشمندانه بوده است.

او تصریح کرد: برنامه‌ای تولید کرده‌اند که از زبان غیر خودی‌ها ایران امروز را با کشور‌های مطرح جهان مقایسه کردند نه قبل انقلاب را با بعد انقلاب، که این اتفاق بسیار هوشمندانه و خلاقانه بوده است.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دستاورد‌های انقلاب را اینگونه نشان دادند که به همت جوانان انقلابی دیگر محدودیتی در برد موشک نداریم در بین حدود ۲۰۰ کشور جهان رتبه هوافضای ایران هشتم جهان است.در نانو تکنولوژی دربین چهار کشور اول جهان و در پیشرفت شاخص توسعه نیروی انسانی اول هستیم.

صفار هرندی افزود: همه این‌ها یعنی دانش، قدرت می‌آورد. توانایی علمی یعنی به دشمن ضربه زدی ، دشمن هم موشک دارد ولی نمی‌تواند از آن استفاده کند مصداق توانا بود هرکه دانا بود، این است.

او ادامه داد: مردم می‌گویند چرا فقط در حوزه دفاعی و نظامی پیشرفت کرده‌ایم؟ چرا در اقتصاد ضعیف هستیم؟ چرا در خودروسازی ضعیف هستیم؟ نمی‌شود خودروسازی را هم بسپاریم به همین ها، بروید زمامدارانی انتخاب کنید که در مکتب سلیمانی‌ها پرورش یافته باشند تا در همه زمینه‌ها قوی باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به راه شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی یک مکتب است. مکتب سلیمانی یعنی مکتب دانایی، سرفرازی، یعنی مکتب استغناء، غرور و تعصب غیر جاهلی یعنی مکتب اهمیت ملی او افتخار جهانی است.

صفار هرندی گفت: سلیمانی طوری درخشید که تمام دنیا به وجود این سردار ایرانی افتخار می‌کنند، مکتب سلیمانی جاری شده رفته در قلب آمریکای لاتین و صادر شده در تمام جهان، حتی بین بی‌دین‌های کشور‌های غربی از مکتب سلیمانی حرف است.

او با اشاره به ویژگی‌های شهید سلیمانی ادامه داد: نگاه سلیمانی باید در زندگی‌های ما جاری باشد نگاه سلیمانی عدم تسلیم در برابر زیاده‌خواهی دشمنان است، قاسم سلیمانی در تمام کشور‌های منطقه به دنبال مذاکره بود، دو ساعت با رئیس جمهور روسیه مذاکره کرد و قانع کرد که در سوریه و عراق اگر در کنار ایران بماند به نفعش است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر میخواهیم مکتب سلیمانی را احیا کنیم، باید چینش ما در جا‌های مختلف نظام در تراز او باشد نمایندگان، کارگزاران دولت، کسانی باشند که در مکتب سلیمانی پرورش یافته اند در انتخابات حتما شرکت کنیم و در سرنوشت خودمان موثر باشیم این رای باید برآمده از ۲۲ بهمن ما باشد.

انتهای پیام//ع. ظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار