حسنی به نامزد‌های انتخاباتی توصیه کرد که نامزد‌های انتخاباتی سوابق و عملکرد‌های خود را صادقانه در اختیار مردم قرار بدهند.

حسنی کارشناس مذهبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با اشاره به اینکه شاخصه کلیدی انتخاب نامزد اصلح تعهد به اسلام است گفت: پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و رعایت اخلاق و تقوای انتخاباتی از مولفه‌های بنیادین در شناخت نامزد‌های اصلح است.

او با بیان اینکه نامزد‌ها باید از حزب گرایی اجتناب کنند اظهار کرد: این افراد باید ویژگی امانتداری و فساد پذیری و اتکا به رضایت الهی را بصورت ویژه مد نظر خود قرار دهند.

حسنی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه انتخاب کاندیدای اصلح یک تکلیف الهی است عنوان کرد: مردم باید این تکلیف الهی خود را به شایستگی انجام دهند.

کارشناس مذهبی در خصوص عملکرد و سابقه کاری نامزد‌های انتخابات تصریح کرد: عملکرد بخشی از سابقه فرد است و نامزد‌ها باید سوابق و عملکرد گذشته و خدمات برجسته خود را به صورت صادقانه در اختیار مردم قرار بدهند.

کارشناس مذهبی با اشاره به اهمیت مردم گرایی نامزد‌ها ادامه داد: در کمیت سخنرانی نامزد‌ها باید هم به معرفی صادقانه خود و ارائه سوابق شان و هم به پرسش و پاسخ‌های مردمی بپردازند.

حسنی در زمینه ارائه مشاور در حوزه‌های تخصصی گفت: نماینده بایستی تخصص استفاده از از سایر متخصصین را داشته باشد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.