نیرو‌های ارتش سوریه طی عملیاتی، علاوه بر دفع حملات تروریست‌ها در شهرک النیرب موفق به وارد کردن تلفات و خسارات سنگینی به آن‌ها شدند.

ضربه سنگین ارتش سوریه به تروریسست‌ها در شهر نیرببه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری سانا گزارش داد که نیرو‌های ارتش سوریه حمله عناصر تروریستی تحت حمایت ترکیه به شهرک «النیرب» را به شکست کشانده و تعداد زیادی از آن‌ها را به هلاکت رسانده و مجروح کردند.

بر اساس گزارش سانا در این عملیات، تعداد زیادی از خودرو‌های زرهی و تجهیزات نظامی تروریست‌ها نیز منهدم شد.

سانا نوشت که عناصر تروریستی به فریب رسانه‌ای و اشاعه اخبار کذب در پوشش شکست خود در حمله به شهرک النیرب متوسل شده‌اند تا بر خسارت سنگینی که متحمل شده اند سرپوش بگذارند.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون سوریه گزارش داده که در مقابله ارتش سوریه با حمله تروریست‌ها به نیرب بیش از ۲۵۰ عنصر تروریستی به هلاکت رسیده و یا مجروح شده‌اند.

امروز پنجشنبه، ترکیه از آغاز حمله مشترک نیرو‌های نظامی این کشور و گروه‌های مسلح به مواضع ارتش سوریه در استان ادلب خبر داد.

عملیات ارتش سوریه و گروه‌های مقاومت برای پاکسازی استان ادلب، آخرین مقر تروریست‌ها در این کشور، از چندی پیش آغاز شده است. همزمان با پیشروی گسترده ارتش سوریه، ترکیه نیرو‌های بیشتری به ادلب اعزام کرده و ضمن تهدید ارتش سوریه، خواستار توقف فوری عملیات نیرو‌های سوری در ادلب شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار