صبوری گفت: مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران خدمات مورد نیاز خود را به شکل غیرحضوری، دریافت کنند.

خدمات شرکت برق غیر حضوری ارائه خواهد شدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با توجه به زیرساخت‌های طراحی شده در راستای اهداف دولت الکترونیک و تکریم مشترکان و به منظور کاهش نیاز به مراجعه حضوری به مناطق ۲۲ گانه برق، مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ قادر هستند خدمات مورد نیاز خود را اعم از دریافت ریز اطلاعات قبض برق مصرفی، تغییر نام اشتراک، جابجایی یا اصلاح لوازم اندازه گیری، تغییر قدرت انشعاب، خریداری انشعاب جدیدوآزمایش کنتور، به شکل غیرحضوری، دریافت کنند.


بیشتر بخوانید: آماده‌باش واحد‌های عملیاتی آذربایجان‌غربی در پی زلزله اخیر


او افزود: مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می‌توانند از طریق تماس با مرکز جامع خدمات غیرحضوری با شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۲۱، درگاه اینترنتی این شرکت، نصب و استفاده از نرم افزار همراه برق تهران و یا تماس با سامانه فوریت‌های برق با شماره ۱۲۱ به شکل شبانه‌روزی، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

او ادامه داد: همچنین مشترکان قادر هستند شکایات خود را در خصوص تخلفات و یا قصور احتمالی در رسیدگی به درخواست‌های اداری، به شماره تلفن ۸۵۱۲۱ اعلام یا پیگیری کنند.

در حال تکمیل/

برچسب ها: توزیع برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار