فرمانده انتظامی آباده از کاهش ۳۴ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۶۳ درصدی کشفیات آن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی آباده گفت: در تعطیلات نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۶۳ درصد افزایش کشف سرقت و کاهش چشمگیر وقوع جرم را داشته ایم که این کشفیات با انجام طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی محقق شده است.

او با اشاره به اینکه در این مدت وقوع سرقت احشام ۱۰۰ درصد، سرقت منزل ۶۰ درصد، سرقت موتورسیکلت ۵۰ درصد، سرقت قطعات، لوازم و تجهیزات خودرو ۶۷ درصد، سرقت اماکن خصوصی ۵۰ درصد و سرقت مغازه ۵۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد، تصریح کرد: در این ایام ضمن دستگیری ۲۱ نفر متهم، کشفیات سرقت نیز ۶۳ درصد افزایش داشته است.

این مقام انتظامی به کاهش تصادفات هم اشاره کرد و گفت: تصادفات فوتی ۱۰۰ درصد و تصادفات جرحی هم در این ایام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۹۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

سرهنگ رزمجویی، موفقیت این پلیس را نتیجه تلاش مخلصانه و شبانه‌روزی عوامل انتظامی و بکارگیری اقدامات پیشگیرانه از جمله هدفمند کردن واحد‌های گشت، حضور پر رنگ ماموران به ویژه در مناطق جرم خیز و آلوده، فعال کردن گشت‌های شبانه پلیس‌های تخصصی، راه اندازی گشت‌های آشکار رعد و افزایش گشت‌های فوریتی پلیس ۱۱۰ و همچنین همکاری و تعامل مردم با پلیس دانست.

فرمانده انتظامی آباده، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی و مجرمانه افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مراتب را اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.