منتخب پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تاثیر عمیق شورا بر روند اجرایی مدیریت شهری، لازم است آگاهی، مردم داری، توجه به نیاز‌ها و اولویت ها، تعهد و تخصص در تصمیم گیری‌های شورا نقش اصلی را ایفا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  منصور شکر الهی منتخب ۵شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: اهمیت شورا استفاده از خرد جمعی و تجمیع قوا برای رفع مشکلات مردم است.

او افزود: اعضای شورا منتخبان مردم و چشم امید شهروندان هستند که برای شناسایی، برنامه ریزی و رفع مشکلات شهر و شهروندان گردهم آمده اند.

شکرالهی بیان کرد: با توجه به تاثیر عمیق شورا بر روند اجرایی مدیریت شهری، لازم است آگاهی، مردم داری، توجه به نیاز‌ها و اولویت ها، تعهد و تخصص در تصمیم گیری‌های شورا نقش اصلی را ایفا کند.

نماینده منتخب مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان گفت: به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شورا‌ها امروز از زحمات اعضای شورای اسلامی منوجان قدردانی شد تا آنان بیش از بیش در این سنگر برای مردم خدمت کنند و این راه ادامه دارد.

شکرالهی بیان کرد: شورای شهر منوجان در انجام رسالت خود موفق عمل کرده و شاهد شکوفایی این شهرستان در طرح‌های توسعه‌ای با مصوبات دقیق و موثر شورای شهر هستیم.

منتخب ۵گنج گفت: در آیین و کتاب آسمانی ما همواره انسان‌ها به مشورت گرفتن و به مصداق آیه شریفه “و امرهم شورا بینهم” دعوت شده اند.

او رمز موفقیت شورا و شهرداری را در همدلی و تعامل دانست و افزود: در سایه این دو امر مهم می‌توان به منظور رفع مشکلات شهر و شهروندان گام‌های مؤثری برداشت.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار