رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان فارس از شناسایی و دستگیری ۱۱ نفر از عناصر و سرشبکه‌های اصلی دلالان ارز در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ ابراهیم یگانه گفت: در پی نابسامانی بازار ارز و بروز نوسانات قیمت، طرح برخورد قانونی با دلالان و صرافی‌های غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او ادامه داد: در این راستا عملیات یک روزه مبارزه با اخلالگران ارزی پس از انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی توسط مأموران اجرایی شد.

سرهنگ یگانه تصریح کرد: در نتیجه این عملیات ۱۱ نفر از عناصر و سرشبکه‌های اصلی دلالان ارز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان افزود: در نتیجه اجرای این عملیات، از متهمان دستگیر شده مبالغی ارز شامل ۲ هزار و ۳۰۲ دلار، یک هزار و ۱۴۰ یورو، ۶۰۰ لیر، ۱۷۰ دینار کویت، ۷۵ هزار دینار عراق، ۲ هزار و ۲۴۰ درهم، یک هزار و ۳۵۰ ریال قطر، ۳۰ میلیون ریال پول رایج کشور، ۱۱ عدد کارت بانکی و یک دستگاه کارت خوان سیار کشف شد.

این مقام انظامی با بیان اینکه برخورد با مجرمان و اخلالگران نظام اقتصادی در دستور کار پلیس است، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه اقدام مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.