گل های مهریه ای که از استان‌های مختلف چهار روز به کرمان رسیده اند، قبور شهدا را گلباران نکردند.

 امین گزستانی، مسئول معراج شهدای کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: یک میلیون و یکصد شاخه گل رز که به کرمان منتقل  و در فضای مجازی به نام شهدا از آن  ها یاد شده است، در عمل هیچ ارتباطی به شهدا و گلزار مطهر آن‌ها ندارد و تنها مقداری اندک، حدود یک پنجم این گل به گلزار شهدا وارد شده که آن هم تحویل گرفته نشده است.

او افزود: بایستی برای این حجم گل هرچه سریعتر تصمیماتی گرفته شود و تعیین تکلیف شوند.

 

ااا

 

گزستای تصریح کرد: این میزان گل رز به عنوان مهریه خانمی است که هنوز از همسرش جدا نشده است و طبق سفارش آقا از استان‌های مختلف بارگیری و با یازده کامیون به کرمان منتقل شده اند. 

او بیان داشت: تنها یکی از کامیون‌های حامل گل در لحظات اولیه از سوی خانم و صاحب این مهریه به گلزار شهدا اهدا شد که آن هم پذیرفته نشد و در یک مکانی از شهر تخلیه و در حال پژمرده شدن است.

 

 

مسئول معراج شهدای کرمان گفت: کامیون‌های حامل این حجم گل هم اکنون با رانندگانی غیر بومی در شهر کرمان و مکان‌های مختلف بلاتکلیف هستند و در انتظار تحویل بار به صاحبانش و افراد سفارش دهنده هستند که تا این لحظه همچنان خبری از تحویل گیرندگان نیست.

او  درباره علت نپذیرفتن گل‌ها بیان کرد: این گل ها برای طلاق سفارش داده شده بود که برای گلزار شهدا قابل پذیرش نبود و به همین منظور از گلباران قبور مطهر شهدا و قبر مطهر سردار شهید سلیمانی با استفاده از این گل‌ها، ممانعت شد. 

او گفت: با مذاکراتی که با سفارش دهنده گل‌ها شد، قرار است، هزینه رانندگان کامیون‌ها که از شهرها‌ی دزفول، تهران، مشهد و شیراز به کرمان آمده اند، زودی پرداخت شود و بار گل‌ها هم تعیین تکلیف و تصمیم گیری شود.

اکنون چهار روز می گذرد و کامیون‌های حامل گل‌های رز سفارش داده شده در خیابان‌های شهر کرمان بلاتکلیف مانده اند و نه فرد سفارش دهنده تحویل می گیرد و نه خانمی که گل‌ها را برای مهریه اش درخواست کرده است.

ااا

تنها ۵۰ هزار شاخه از این گل‌ها با رضایت و هدیه خود خانم برای پرپرشدن و اسانس گیری برای امور خیر در اختیار معراج شهدا کرمان قرارداده شده است و  یک میلیون و ۵۰ هزار شاخه آن همچنان بلاتکلیف است.

این گل‌های رز، مهریه‌ی زنی هست که از همسرش در حال جدا شدن است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار