مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) گفت: بزودی پروژه روکش آسفالت گرم محور دلگان - بزمان به طول ۶۰ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیم جاوشیری  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: برای اجرای فاز نخست پروژه روکش آسفالت گرم محور دلگان - بزمان به طول ۶۰ کیلوکتر ۱۰میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود و پس از مطالعه ۱۵ کیلومتر باقی مانده این محور در شرایط کوهستانی و احداث ابنیه روکش آسفالت اجرا خواهد شد.

او گفت: پس از سیل دی ۹۸ و خسارت‌های گسترده به محور‌های مواصلاتی حوزه استحفاظی این اداره کل یکی از محور‌های خسارت دیده محور دلگان - بزمان به طول ۷۵ کیلومتر است که از اوایل بهمن سال گذشته عملیات روکش آسفالت گرم این محور در فاز نخست آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان افزود: با اتمام و بهره برداری این پروژه حجم بالای بار ترافیکی معادن منطقه و محصولات کشاورزی شهرستان دلگان از این محور به استان‌های همجوار انجام می‌شود که برای مردم منطقه بسیار با اهمیت است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار