پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر سیستان و بلوچستان امروز جمعه همزمان با سراسر کشور با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: پنجمین دوره انتخابات مجامع عمومی هلال احمر با هدف نهادینه سازی مشارکت اعضا و داوطلبان فعال برگزار شد.

او  افزود: در این دوره از انتخابات۲۰ هزار و ۶۷۷ نفر عضو واجد شرایط رای دادن سیستان و بلوچستان در تصمیم گیری و تصمیم سازی‌های جمعیت مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به استناد ماده ۲۴ دستورالعمل اجرایی برای هر ۵۰۰نفر عضو مجمع دارای حق رای یک صندوق رای پیش بینی شده است که در این استان ۳۳ صندوق اصلی و ۱۴ صندوق فرعی در ۱۴ شعبه و هشت حوزه انتخابی فرعی برگزار شد.

او  تاکید کرد: هلال احمر یک نهاد داوطلب محور محسوب می‌شود که داوطلبان در تصمیم گیری‌ها و عملکرد آن نقش اساسی دارند و مجامع هلال احمر بستری مهم و فرصتی برای ایفای نقش تصمیم ساز اعضا و داوطلبان در جمعیت هلال احمر است.

راشکی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر در همه فعالیت‌های اجتماعی و امدادی در خدمت مردم بوده و فعالیت‌های ارزشمندی که این جمعیت دارد به طور قطع مورد توجه مردم است و همواره مردم حامی، پشتیبان و مشوق فعالان هلال احمر هستند.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار