عضو انصارالله یمن با تاکید بر اینکه تمام موشک‌ها و پهپاد‌های یمن به اهداف نظامی خود در عربستان رسیده اند و هیچ یک از آن‌ها سقوط نکرده است گفت حملات آتی بسیار دردآورتر و به نقاط حساس‌تر خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد: عملیات موازنه بازدارندگی در چارچوب حق ما در دفاع از خود انجام می‌شود.

محمد البخیتی با اعلام اینکه کشور‌های متجاوز محاصره خود را تشدید کرده و مانع از ورود مشتقات نفتی به یمن می‌شوند، افزود: تمام موشک‌ها و پهپاد‌های ما به اهداف خود در عربستان رسیده اند و هیچ یک از آن‌ها سقوط نکرده است. تمام اهدافی که بمباران شده مناطق نظامی هستند و این باعث می‌شود تا عربستان بتواند میزان خسارت خود را پنهان کند.


بیشتر بخوانید


عضو شورای سیاسی انصارالله یمن با تاکید بر اینکه عملیات چهارم موازنه قدرت توانایی یمن در حمله به عمق خاک عربستان را تایید می‌کند، گفت: همه گزینه‌ها پیش روی ما مطرح است و عربستان از میزان قدرت ما اطلاع دارد. سلاح یمنی در حال پیشرفت مستمر است و حملات آتی بسیار دردآورتر و به نقاط حساس‌تر خواهد بود.

محمد البخیتی ادامه داد: عملیاتی را انجام دادیم که آن را اعلام نکردیم؛ زیرا هدف ما درماندگی عربستان نیست بلکه رساندن پیام است. ما امیدواریم که وجدان بن سلمان یا بن زاید و یا هرکس دیگری بیدار شده و قدرت دفاعی ما را به خوبی درک کنند.

این عضو انصارالله با اعلام اینکه لحن عربستان مقابل یمن تغییر کرده و تغییر زیادی در موضع امارات روی داده است، تاکید کرد: عملیات‌های نظامی، عربستان و امارات را مجبور کرد تا موضع خود را تغییر دهند و اکنون موازنه قوا در حال تغییر به نفع یمن است.

محمد البخیتی افزود: برعکس یمن، عربستان و امارات چیز زیادی برای از دست دادن دارند. عربستان همیشه در حساب و کتاب‌های خود اشتباه کرده و پس از شکست نظامی با جلوگیری از ورود سوخت مردم یمن را مجازات می‌کند.

محمد البخیتی با تاکید بر اینکه اختلاف عربستان و امارات در یمن بر سر تقسیم ثروت‌های این کشور است، گفت: چرا عربستان به شورای انتقالی اجازه داد تا بر سقطری سیطره یابد؟

عضو جنبش انصارالله گفت: ادامه جنگ یک مصلحت راهبردی برای آمریکاست و آن زمانی پایان می‌یابد که عربستان و امارات تهدید شوند.

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن در پایان تاکید کرد: نزاع در منطقه جز با آزادسازی فلسطین پایان نمی‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار