بخشی از فعالیت‌ها و کارگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با راه اندازی پایگاه کانون مجازی به فضای وب منتقل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: سایت کانون مجازی به نشانی kpf.ir فعال شده است و علاقمندان می‌توانند از دو سطح برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون به شکل بدون زمان (آفلاین) و برخط (آنلاین) استفاده کنند.

او افزود: علاقمندان به استفاده از این درگاه باید ابتدا به نشانی kpf.ir و از طریق پیوند «عضو کانون شوید» فرم ثبت نام را پرکنند و به صورت رایگان عضو کانون مجازی شوند.


بیشتر بخوانید


رحیمی اضافه کرد: محتوای تهیه شده بخش آفلاین در هفت موضوع و دو سطح به صورت فیلم و در فصل‌ها و نشست‌های جداگانه با نظارت معاونت فرهنگی کانون بارگذاری می‌شود.

او ادامه داد: در بخش برخط (آنلاین)، محتوا تصویری است و استاد یا مربی آموزش دهنده به صورت زنده در بستر این سایت با مخاطبان گفت‎وگو می‌کند و این بخش کاملا تعاملی است و نیاز به نصب هیچ پیام رسان دیگری ندارد.

رحیمی اظهار داشت: کودکان و نوجوانان تا ۲۰ تیر ۹۹ فرصت دارند با مراجعه به سایت مذکور در دوره های مجازی این کانون ثبت نام کنند.

او در پایان گفت: مراکز کانون پررش فکری کودکان و نوجوانان طی ماه‌های اخیر به دلیل شیوه بیماری کرونا تعطیل بود، اما مربیان کانون با اجرای فعالیت‌های مجازی تلاش کردند ارتباط خود را با مخاطبان کانون همچنان حفظ کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار