همزمان باعیدسعیدغدیرخم؛

کلنگ زنی نخستین کارخانه تولید ویال‌های تزریقی داروسازی در قوچان

نماینده مردم قوچان و فاروج گفت: نخستین کارخانه تولید ویال‌های تزریقی داروسازی برای اولین بار در کشور جهت تامین نیاز داخلی کشور در روز عید غدیر خم کلنگ زنی خواهد شد.

علی آذری نماینده مردم قوچان و فاروج در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: نخستین کارخانه تولید ویال‌های تزریقی داروسازی "شیشه‌های دارویی" در سایز‌های مختلف با هدف توسعه شهرستان و اشتغال زایی که برای اولین بار در کشور جهت تامین نیاز داخلی کشور در روز عید غدیر خم کلنگ زنی خواهد شد.

او با اشاره به سال جهش تولید، افزود: واحد تولیدی فوق در زمینی به مساحت ۳۷ هکتار با ظرفیت تولید ۱۵ هزار تن در سال در مجتمع شهرک صنعتی فاز ۲ ایجاد می‌شود.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون کار واگذاری زمین این طرح انجام شده و بزودی کلنگ زنی خواهد شد.

آذری در ادامه از رسیدن سهمیه شرکت دارو‌های دامپزشکی استان خراسان شمالی در شهرستان فاروج خبر داد و بیان کرد: این شرکت با هدف تامین دارو‌های دامپزشکی استان خراسان شمالی در شهرستان فاروج تاسیس شده است.
 
او تصریح کرد: از سرمایه گذاران بخش خصوصی دیگر نقاط استان و کشور تقاضا داریم که به علت بکر و سودآور بودن ظرفیت‌های شهرستان در همه بخش‌ها، عزم خود را برای سرمایه گذاری در شهرستان قوچان جزم کنند.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هدف اصلی از حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی، رونق و توسعه همه جانبه شهرستان و ایجاد اشتغال و فضای کسب و کار در شهرستان و نیز معرفی آن به دیگر نقاط کشور می باشد.
 
انتهای پیام//ح.خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار