استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

رسانه‌ها باید مساله محور باشند

استاندار خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها در توسعه و پیشرفت نقش مهمی ایفا می‌کنند لذا به جای مسائل سیاسی و پیش پا افتاده که هیچ تاثیری برای انقلاب، مردم و نظام ندارد در زمینه موارد ساختاری و مساله محور فعالیت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار با اعضای قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی گفت: اصحاب رسانه باید پیگیری کنند که چرا طرح ثامن ۲۵ سال زمان برده، چرا وضعیت حاشیه نشینی اینگونه شده یا رشد اقتصادی کاهش یافته است.

او افزود: ما بعد از جنگ از موضوع وحدت و اتحاد غفلت کردیم و درگیر اختلافات سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب شدیم. سیاست ورزی زمانی مزیت دارد که بر زندگی مردم تاثیر مثبت داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به طرح مثلث توسعه اقتصادی ادامه داد: این طرح یک کار داوطلبانه و کار مضاعف بر دوش ما بود که تجربه موفقی داشت و جواب هم گرفته‌ایم، نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی هم نقش پررنگی در این طرح ایفا کرده است. این طرح می‌گوید اگر بخواهیم موفق شویم باید همه دور هم جمع باشیم.
 

بیشتربخوانید

 
رزم حسینی استقبال از طرح مثلث توسعه اقصادی استان را چشمگیر دانست و بیان کرد: از این طرح فوق‌العاده استقبال شد و تاکنون ۲۵۹ تفاهمنامه اقتصادی به همین منظور امضا شده است.

او با بیان اینکه طرح‌های مختلف و بزرگی هم اینک در این استان در حال اجرا یا انجام شده است، تصریح کرد: کلینیک صنعت در خصوص شناسایی مشکلات واحد‌های تولیدی و رفع آنها، پروژه کشف رود، طرح ثامن، ساماندهی مرز دوغارون، ایجاد دفاتر تسهیلگری حاشیه شهر مشهد از جمله موارد یاد شده است که در خصوص آن‌ها تقسیم کار هم صورت گرفته است.

استاندار خراسان رضوی در خصوص مشکلات مختلف خبرنگاران، گفت: به مشکلات اصحاب رسانه آگاه و پیگیر رفع مشکلات هستیم.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار