نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس گفت: کمیسیون فرهنگی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت نخواهد بود و از دستگاه‌های اجرایی برای اجرای این مهم مطالبه گری خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است و همه مردم باید تذکر لسانی را در دستور کار خود داشته باشد و مانع از اجرای منکرات در جامعه شوند.

او با اشاره به اینکه مسئولان باید وظیفه خود را در خصوص احیا و ترویج امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند، افزود: مسئولان باید با عمل خود دیگران را به سمت تقوا، نظم، قانون، انصاف و عدالت سوق دهند و بدانند که عمل آن‌ها تاثیرگذاری بیشتری نسبت به زبانشان در امر به معروف و نهی از منکر دارد.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باعث احیای خوبی‌ها در جامعه می‌شود، ادامه داد: در کمیسیون فرهنگی مسائلی از جمله جمعیت، خانواده، فضای مجازی و ازدواج آسان را دنبال می‌کنیم و همه این موضوعات در امر به معروف و نهی از منکر نهادینه شده اند.

نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس بیان کرد: نمایندگان مجلس بر روی اجرا و احیای امر به معروف و نهی از منکر تاکید دارند و نسبت به این موضوع نماینده‌ای تعیین کرده ایم تا ابعاد مختلف امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را پیگیری و بررسی کند.

او با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک قانون است، افزود: همه باید آن را رعایت و اجرا کنند و کمیسیون فرهنگی نیز نسبت به این موضوع بی تفاوت نخواهد بود و نسبت به آن مطالبه گری از تمامی دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.