مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان از فراهم شدن زمینه آموزش حضوری، مجازی و استفاده از بسته‌های یادگیری محور برای دانش آموزان کرمانی در سال جدید خبر داد.

احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با تبریک سال تحصیلی جدید به همه همکاران و دانش آموزان، گفت: مدرسه، محل تحقق تمامی اهداف تربیتی و آموزشی مورد نظر سند تحول بنیادین است.

او با بیان اینکه ۷۱۰ مدرسه در استان کرمان، کمتر از ۱۰ دانش آموز دارند، افزود: سال تحصیلی جدید را با تاکیدبر سه اصل سلامتی، آموزش همه دانش آموزان و توجه به نگرانی اولیا آغاز کرده ایم.

او با اشاره به اینکه، مدرسه محوری و توجه به نظرات فرهنگیان لازمه ایجاد آرامش روانی در شرایط فعلی است، بیان داشت: حمایت مردم و همه دستگاه‌های اجرایی، نیرو‌های مسلح و ائمه جمعه نشان داد، آموزش و پرورش، مهم ترین نهاد فرهنگی کشور است.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه از ابتدای دولت تدبیر و امید، تاکنون در استان کرمان ۲ هزار و ۷۰۰ کلاس درس ساخته شده است، عنوان کرد: ۶۵۵ هزار دانش آموز کرمانی، امسال سال تحصیلی خود را آغاز کرده اند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان، با اشاره به اینکه سال تحصیلی امسال را با شعار، هیچ کلاس درس بدون معلم و هیچ دانش آموز بدون کتاب، شروع کرده ایم، گفت: در زمینه کتب درسی و نیروی انسانی در استان کرمان کمبودی نداریم و بازگشایی حضوری مدارس در شرایط فعلی، اقدامی ارزنده  برای ایجاد عدالت آموزشی است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا، از فراهم شدن زمینه آموزش حضوری، مجازی و استفاده از بسته‌های یادگیری محور  برای دانش آموزان در استان کرمان خبر داد.

او به نقش موثر دانش آموزان در فرهنگ سازی به ویژه طرح همیار پلیس اشاره کرد و گفت: دانش آموزان با توجه به شرایط به وجود آمده، بهترین سفیران سلامت برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جامعه، خانواده و... خواهند بود.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار