در حالی که هفت هفته به برگزاری انتخابات سراسری آمریکا باقی مانده، نامزد دموکرات‌ها همچنان پیشتاز است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبر گزاری اسپوتنیک، نتایج نظرسنجی موسسه هیل هریس جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۶ امتیاز از دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور پیش است.

نتایج این نظرسنجی که روز سه شنبه منتشر شد نشان داد در حالی که هفت هفته به برگزاری انتخابات سراسری آمریکا باقی مانده بایدن با ۴۵ از ترامپ که ۳۹ درصد آراء را به خود اختصاص داده جلو است.

طبق این نظرسنجی، همچنین میزان محبوبیت بایدن نسبت به ماه گذشته دو درصد کاهش یافته است. حمایت از بایدن در میان رای دهندگان ۶۵ سال و بالاتر ۹ امتیاز کاهش یافته است.

این در حالی است که میزان حمایت از ترامپ نسبت به ماه قبل تغییری نکرده است، اما همچنان از بایدن عقب است.

این نظرسنجی با شرکت ۳۷۵۸ رای دهنده و با حاشیه خطای ۱.۶ درصد انجام شده است.

همچنین طبق نظرسنجی دانشگاه مون موث در فلوریدا، بایدن با ۵ امتیاز از ترامپ [۵۰ به ۴۵] پیش است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Japan
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
بایدن و ترامپ باهم فرقی ندارند. ترامپ سیاستمدار نیست و هرچی به دهانش بیاد، میگه. اما بایدن سعی میکنه از روی سیاست یکی به در بزنه، یکی به تخته. ولی در اصل هرکدامشون که رییس جمهور بشوند، در سیاستهای خارجی امریکا تاثیر خاصی نخواهد داشت. خصوصا با توهمی که همه ی امریکایی ها نسبت به ایران دارند.
فراموش نکنیم که حتی خود اوباما که بعضیها در ایران خیلی بهش اعتماد کرده بودند و از نحوه ی حرف زدنش (که آن هم از روی سیاست بود)، تعریف و تمجید می کردند، بعد از توافقنامه ی برجام، تحریمهای جدیدی همانند محدودیت سفر ایرانیان به امریکا را وضع کرد. خواهش می کنم حداقل ایرانیها گول ظاهر اینها را نخورند و طرف مقابل را بسنجند.
امریکا یک دولت مستقلی که بتواند بتنهایی تصمیم بگیرد، نیست. تمام این رییس جمهورهای امریکا، عروسک خیمه شب بازی یک گروه سیاسی در امریکا هستند که به اسراییل وابسته است.
همین بایدن، در آخرین سخنرانی در رقابت ریاست جمهوری خودش، اعتراف کرد که برجام را قبول نداره و مثل ترامپ می خواهد یک قرارداد دیگر باایران داشته باشه و هرچه که امریکا دیکته میکند، ایران باید قبول کند. هنوز اینها فکر می کنند ایران می خواهد بمب اتم بسازد ( جالب اینه که خود امریکا از همه در دنیا بیشتر کلاهک هسته ای داره و این نشان میدهد که هدفش این است که رقیب نمیخواهد، نه اینکه دلش برای مردم دنیا بسوزد). آقای بایدن هم مثل ترامپ، ایران را به حملات تروریستی محکوم میکنه و تحریم را تنها جلوگیرنده ی ایران میدونه. باز هم بگم؟؟؟
آخرین اخبار