معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از لایروبی اساسی کانال‌ها و آب رو‌های سطح شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدرضا قربانیان تبریزی معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: در آستانه بارش‌های پاییزی، نیرو‌های تلاشگر خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز به صورت اساسی کانال‌ها و آبرو‌های سطح شهر را لایروبی و پاکسازی کرده اند و پاکسازی و لایروبی برخی کانال‌های فرعی نیز در دستور کار این نیرو‌ها قرار دارد.

او افزود:از روز‌های اول سال و به صورت مستمر برنامه لایروبی، پاکسازی و لجن کشی از کانال‌های سرپوشیده و روباز و همچنین آبرو‌های سطح شهر در دستور کار روزانه نیرو‌های خدمات شهری قرار دارد.

او تاکید کرد: بر اساس گزارش معاونت‌های خدمات شهری در مناطق مختلف شهر، در آستانه فصل بارش و در راستای تسهیل انتقال رواناب‌های حاصل از بارندگی‌های فصلی و هدایت آب‌های سطحی در کلیه مناطق شهری تمامی کانال‌ها و آبرو‌ها پاکسازی و لایروبی شده است.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در پایان سخنانش با اشاره به معضل رهاسازی و تجمع پسماند در برخی کانال‌ها اظهار داشت: گرفتگی کانال‌های شهری در زمان بارش اکثرا به دلیل رهاسازی پسماند در این کانال‌ها صورت می‌گیرد و در این خصوص از شهروندان انتظار داریم از رها سازی پسماند در کانال‌ها و آبرو‌ها خودداری نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.