سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اصولگرایان نامزد‌های انتخاباتی خود برای انتخابات ۱۴۰۰ را بررسی کنند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام گفت: اصولگرایان باید نامزد‌های انتخاباتی را زودتر بررسی کنند و کسی که شایستگی کامل دارد را وارد میدان انتخابات کنند.

در حال تکمیل/سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای آن اظهار کرد: در جامعه اسلامی کارمندان برنامه‌های انتخاباتی را شروع کردیم و در کمیته‌ای، افرادی که شهرت دارند را برای حضور در انتخابات ارزیابی می‌کنیم، البته در حال حاضر از مطرح کردن نام این افراد معذور هستیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد:  اما تا به امروز در جبهه خط امام و رهبری درباره انتخابات ریاست جمهوری آینده بحثی آغاز نشده ، البته در آینده قطعا جلساتی با این مضمون برگزار خواهد شد، همچنین حدود ۱۷ حزب، عضو این جبهه هستند که برنامه‌ای جداگانه‌ای دارند.

سجادی تصریح کرد: اصولگرایان باید نامزد‌های انتخاباتی را بررسی کنند و کسی که شایستگی کامل دارد را وارد میدان انتخابات کنند.

او درباره تحریم‌ها و تاثیرگذاری آن ها بر اقتصاد کشور گفت: با وجود خارجی بودن تحریم‌ها، اما باید بگویم که راه حل آن در درون است، اگر ما مدیران کارآمد داشته باشیم تا حدودی اثرات جنگ اقتصادی کاهش پیدا می‌کند و لازم است که دولت فکری به حال مدیران ناکارآمد کند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری یادآور شد: علاوه بر ایران، حدود ۲۰ کشور دیگر تحت تحریم آمریکا هستند، اما به زندگی خود ادامه می‌دهند به همین دلیل ما با اتکا به اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت داخلی باید با مشکلات کنار بیاییم.


بیشتر بخوانید

اصلاح طلبان مسئولیت حمایت از دولت روحانی را تا به امروز قبول کردند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۷:۴۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
بنظر من هرکس که صلاحیتش برای ریاست جمهوری تایید شد باید لیست وزرای خود را اعلام کند تا مشخص شود چه کار می خواهد بکند چون واقعا خود فقط ریس جمهور مهم نیست باید وزرای ان ریس جمهور نیز برای مردم مشخص باشد.
آخرین اخبار