امروز همزمان با سراسر کشور بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی استان فارس آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس اداره فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی فارس با اشاره به اینکه انتخابات شورای دانش آموزی استان هم تابع شرایط به صورت الکترونیک و بر بستر شبکه شاد برگزار می‌شود، گفت: با تلاش همکاران در وزارت آموزش و پرورش این امکان فراهم شده است که مدیران مدارس با ورود به برنامه شاد در قسمت انتخابات، اسامی کاندیدا‌های شورای دانش آموزی را ثبت می‌کنند و سپس دانش آموزان با ورود به بخش انتخابات، دانش آموز مورد نظرشان را انتخاب می‌کنند.

سعید خادمی، این را هم گفت که دانش آموزان نگران فرصت انتخابات نباشند، هرچند انتخابات شورای دانش آموزی به صورت رسمی از امروز ششم آبان ماه آغاز شده، اما دانش آموزان تا پایان فردا شب فرصت دارند تا در انتخابات شرکت کنند.

او با بیان اینکه نزدیک به ١٦٠ هزار نفر به عنوان کاندیدای دانش آموزی مشارکت دارند گفت: از این تعداد نزدیک به ٤٨ هزار نفر به عنوان شورای دانش آموزی انتخاب خواهند شد که در قالب انجمن‌های ١٨ گانه فعالیت خواهند داشت.

خادمی، هدف از شورای دانش آموزی را به نوعی ایجاد یک فضای مشارکت دانش آموزان در تصمیم گیری‌های مدارس و به تبع آن کمک به رشد و اعتلای شخصیتی آنان و مدیریت مطلوب‌تر امور توسط مدیران مدارس بیان کرد.

در استان فارس نزدیک به ٩٠٠ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار