نامزد حزب دموکرات بار دیگر اعلام کرد در نهایت وی پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جو بایدن، نامزد حزب دموکرات اعلام کرد با شمارش تمامی آرا پیروز نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد بود.

بر این اساس، وی در سخنرانی در شهر ویلمینگتون در ایالت دلاور گفت: در هر سه ایالت کلیدی پنسیلوانیا، نوادا و آریزونا پیروز خواهم شد. ما بیش از ۳۰۰ رای الکترال را کسب خواهیم کرد و در نهایت پیروز انتخابات خواهیم شد. ما آرای ۷۴ میلیون آمریکایی را کسب کردیم که در تاریخ کشور بی سابقه است.

بایدن تاکید کرد: ما نخستین دموکرات‌هایی خواهیم بود که در ۲۴ سال گذشته موفق به پیروزی در ایالت آریزونا شده است. ما نخستین دموکرات‌هایی هستیم که توانسته در ۲۸ سال گذشته در ایالت جورجیا رای اکثریت را به خود اختصاص دهد. ما در مسیر پیروزی قرار داریم.

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تصریح کرد: من می دانم که تنش ها پس از برگزاری انتخابات سختی که گذشت به شدت افزایش یافته است. ما به آرامش نیاز داریم. صبر داشته باشید و اجازه دهید فرآیند شمارش تمامی آرا ادامه یابد. ما باید اهداف سیاسی خود را به یاد داشته باشیم و بدانیم که به هیچ وجه به دنبال جنگ و مجادله نیستیم.

بایدن در ادامه با تاکید بر حفظ آرامش از سوی طرفداران هر دو جناح، گفت: ما رقبای یکدیگر هستیم اما به هیچ عنوان دشمن هم نیستیم. ما آمریکایی هستیم. به زودی و زمانی که شمارش تمامی آرا به پایان رسید پیروزی خود را اعلام خواهم کرد. 

وی با اشاره به برنامه های دولت آتی خود، خاطر نشان کرد: از روز نخست تصدی گری سکان ریاست جمهوری برای تدوین طرح و برنامه ریزی به منظور مبارزه با ویروس کرونا تلاش خواهم کرد. 

نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه سخنرانی خود اعلام کرد: می‌دانیم تنش و نگرانی زیاد است. ما شاهد انتخاباتی دشوار بودیم. باید به خاطر داشته باشیم که آرام و صبور باشیم. باید اجازه دهیم انتخابات فرآیند خود را طی کند. باید همه آراء شمارش شوند.

بایدن افزود: آراء شما شمارش خواهد شد. اهمیتی نمی‌دهم که افرادی سخت در تلاشند این روند را متوقف کنند. صدای مردم شنیده خواهد شد.

انتهای پیام/ 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بجای این بدون تعارف دیشب رو بذار
سگ زرد برادر شماله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
هر کی بیاد فرقی نمیکنه ما بدبختیم چون مسولین خوبی داریم که از دغدغه مردم خواب به چشمشون نمیاد!
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۰۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
خداکنه مسئولین از موقعیت به دست آمده استفاده کنند
وکشور را از بن بست نجات دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بیجا کردی، مال این مزه ها نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
سلام بایدن عزیز
خدا پدرت رو بیامرزه
مسئولین ما که عرضه نداشتن قیمت دلار رو پائین بیارن
لااقل شما با بالا بردن شانس پیروزی خودت کمی از التهاب قیمت کم کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بایدن یا ترامپ فرقی برامون نداره، به هر حال ما در عصر حسن روحانی زندگی میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
احسنت
آخرین اخبار