شهردار اسدآباد گفت: بر اساس نظر ستاد ملی کرونا برای محدودیت های تردد برخی از مسیرها و جاده های شهرستان مسدود می شود.

فعله گری، شهردار اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: پیرو جلسه ستادکرونا تمامی معابر شهر بجز بلوارشهیدرضاییان تا امروز غروب مسدود می شوند.

او با بیان اینکه جلوی تردد های غیرضروری وخارج دن از شهرستان گرفته می شود افزود: شهرداری تمامی ساز و کار‌های لازم در این باره را پیش بینی و انسداد برخی مسیر‌ها را نیز آغاز کرده است.

شهردار اسدآباد با بیان اینکه چهارراه تویسرکان  یکطرفه شده است ادامه داد: در پنجشنبه‌های آتی همکاران شهرداری، ستادصیانت و پلیس راهور نیز در ورودی بهشت زهرا س مستقر خواهند شد تا از ازدحام اتومبیل جلوگیری شود.

فعله گری از همشهریان خواست با خادمین خود در حضور نیافتن و  نداشتن تردد به بهشت زهرا س همکاری نمایند و افزود: اگر بتوانیم این دو هفته شیوه‌های بهداشتی را رعایت کنیم بدون شک پس از آن می توان زندگی عادی را با دغدغه‌ای کمتر از سر گرفت.

او با بیان اینکه  رانندگان  تاکسی شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می کنند، ادامه داد:  در صورت سوارکردن بیش از دو نفر مسافر در صندلی عقب و نزدن ماسک راننده یا مسافر باطل شدن پروانه تاکسی در انتظار متخلفین است.

فعله گریرانندگان تاکسی توجه داشته باشند مماشات‌های قبلی در این دو هفته وجود ندارد و حتما پروانه تاکسی رانندگان متخلف باطل خواهد شد.

او ادامه داد: بیست نفر از افراد بصورت نامحسوس رعایت شیوه نامه های  تاکسی داران را کنترل کرده و عکس رانندگان متخلف را ثبت خواهند کرد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.