مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: پویش استانی تبیین هویت خانواده و سبک زندگی زنان از روز ۱۲ بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،احمد حسین فتایی، ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر بر اهمیت فعالیت فرهنگی و تولید محتوا در این حوزه تأکید کرد و گفت: با عنایت به شیوع کرونا و تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با این بیماری منحوس بر غیر تجمعی بودن مراسمات این ایام مبارک، برنامه‌های این دهه فجر در فضای مجازی و بهره‌گیری از بستر‌های مبتنی بر خلاقیت و به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

او افزود: دهه فجر سال جاری فرصتی مغتنم است تا با تولید و ارسال محتوا‌های غنی و فاخر در خصوص آرمان‌های امام راحل، شهیدان والامقام و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب به‌عنوان منشور ناب نظام مقدس جمهوری اسلامی در ادامه راه تعالی و پیشرفت، بستر فضای مجازی را به سمت اهداف انقلاب اسلامی سوق دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به تقارن سالروز ولادت ام‌ابی‌ها حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و گرامی داشت مقام مادر با دهه فجر، تصریح کرد: پویش استانی تبیین هویت خانواده و سبک زندگی زنان از برنامه‌های کلان و ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به این مناسبت است که از روز ۱۲ بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.