بازار امروز با افزایش عرضه و منفی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،امروز دوشنبه (۱۳ بهمن ماه) بازار سرمایه با افزایش عرضه و منفی در بیشتر نمادها آغاز به کار کرد.

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در ۵دقیقه ابتدایی پیش گشایش

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۳ بهمن ماه

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۳ بهمن ماه

در گروه فرآورده‌های نفتی شاهد معاملاتی منفی و متعادل در عمده نماد‌های این گروه از جمله لیدر گروه نماد شپنا هستیم. شپنا در قیمت ۱۲۲۲ تومان افت بیش از ۲ درصد دارد. شتران در قیمت ۹۵۵ تومان در محدوده پایین‌تر از ۱۰۰۰ تومان همچنان با قدرت فروشندگان مواجه است و افت ۳ درصدی را تجربه می‌کند. شبریز نیز افت بیش از ۴ درصد دارد و در قیمت ۲۲۱۷ تومان دنبال می‌شود.

در جریان گروه خودرویی‌ها شاهد شروعی متعادل و منفی در اکثر نماد‌های این گروه هستیم. خودرو در قیمت ۲۶۹ تومان افت ۲ درصد دارد. خساپا در قیمت ۲۲۶ تومان افت ۱ درصد دارد. خبهمن در قیمت ۲۱۷۴ تومان آغاز بکار کرد و در محدوده منفی ۳.۵ درصد دنبال می‌شود.

صبا و تاپیکو مثبت هستند.

افت ۵هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۵هزار واحد قرار گرفته است.

نماد‌های شستا،کویر و تاپیکو بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های فولاد، شبندر و فملی بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

افزایش تقاضا در برخی از نماهدای بزرگ و شاخص ساز موجب شد تا در این دقایق شاهد جهش نسبی قیمت در عمده نماد‌های بزرگ و کوچک باشیم. این در حالیست که شاخص کل با افت بیش از ۶ هزار واحد مواجه است.

نماد خساپا در محدوده مثبت قرار گرفت و سهم با افزایش تقاضا در قیمت ۲۳۱ تومان با نوسان مثبت در حال داد وستد است.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت دو هزار و ۳۳۶واحدی (۰.۲د‌رصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۸هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۱درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۱۳۴نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۵۷نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نماد‌های شستا، وتجارت، شپنا، خساپا، برکت، سدور و شتران در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های سپیدار، وسپهر، کمرجان، زملارد، زنگان، مادیرا و فزرین در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به سه هزار و ۱۲۰میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۳۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

با عقب نشینی خریداران و افزایش عرضه در کلیت بازار مجددا شاهد افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص کل در این دقایق هستیم و شاخص کل در سطح ۱ میلیون و ۲۴۵ هزار واحد قرار دارد. شاخص هم وزن نیز افت بیش از ۷۰۰ واحدی دارد و درسطح ۴۳۰ هزار واحد قرار دارد.

نماد شیران به مدار معاملات باز می گردد.

بازار بورس تهران بدلیل افزایش عرضه‌ها با فشار فروش همچنان در حال گذراندن معاملات خود می‌اشد و شاهد افت بیش از ۱۲ هزار واحدی نماگر بورس و قرار گرفتن آن در سطح ۱ میلیون و ۲۳۸ هزار واحد هستیم.

شاخص هم وزن هم نیز افت بیش از ۱۴۰۰ واحدی را تجربه می‌کند و در سطح ۴۳۰ هزار واحد قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، بازار سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
روت نمیشه امروزبزنی چندهزارتاافت داشته بورس اگه رشدبودیه ساعت پیش زده بودی حقوقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
سرمایه مون از دست رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
آرزویی شده ب پول خودمون رسیدن سودپیشکش آقایون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
ممنون با شگاه خبرنگاران
آخرین اخبار