شهردار جهرم از تشدید بازرسی در خصوص نصب سایبان و تابلوهای تجاری در شهر جهرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا نظری شهردار شهرستان جهرم، با اشاره به مشخص شدن رنگ‌بندی سایبان‌های هر خیابان طبق رنگ‌های اعلامی گفت: کاسبان هر منطقه باید سایبان مورد تایید شهرداری جهرم را با رنگ‌بندی مصوب  نصب کنند زیرا در غیر این صورت ماموران خدمات شهری اقدام به جمع‌آوری سایبان مغازه ها اقدام می کنند.

او، با تاکید بر هدفمند شدن تابلوهای تجاری به منظور  زیباسازی شهری، بیان کرد:  پس از حذف سایبان‌ها نصب تابلوهای تجاری به صورت یکپارچه در دستور کار قرار گرفته است که به همین منظور تمامی اصناف باید با اخذ مجوز از شهرداری اقدام به نصب تابلوهای تجاری کنند.

نظری، تصریح کرد: رنگ قرمز مربوط به خیابان فرصت جنوبی و رنگ استخوانی مربوط به خیابان جمهوری اسلامی، خیابان آیت الله کاشانی (جبذر)، بلوار سعدی، خیابان بوستان، خیابان عبرت و خیابان خیام است.

شهردار شهرستان جهرم، ادامه داد: رنگ لیمویی مربوط به میدان امام خمینی (ره) به سمت صدا و سیما، بلوار مصطفی خمینی و خیابان ۱۷ شهریور بوده و رنگ زرد نیز به بلوار شهید رجایی و  رنگ سفید در بلوار نخلستان، رنگ آجری در بلوار معلم و خیابان فرداسدی ، رنگ‌کرمی در بلوار آزادگان غربی و بلوار آزادگان شرقی  و رنگ‌مدادی به بلوار جانبازان شرقی، بلوار جانبازان غربی و خیابان ۲۲ بهمن اختصاص دارد.

او، افزود: در صورتی که کاسبان در نقاط دیگری از شهر درخواست نصب سایبان دارند با واحد زیباسازی شهرداری جهرم به شماره ۵۴۲۳۴۷۷۰ داخلی ۱۷۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.