به همت دستگاه قضا صورت می گیرد؛

تکرار روزهای شیرین گذشته در کارخانه قند بردسیر

رییس دادگستری شهرستان بردسیر گفت: به همت دستگاه قضایی، کارخانه قند بردسیر یک قدم دیگر به راه اندازی مجدد نزدیک شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین رمضانی زاده، رییس دادگستری شهرستان بردسیر با اشاره به پرداخت ۱۹۰ میلیارد ریال از مطالبات کارگران و بستانکاران کارخانه قند بردسیر با پشتیبانی دستگاه قضایی، گفت: این کارخانه یک قدم دیگر به راه اندازی مجدد نزدیک شده و دستگاه قضایی تلاش دارد که فعالیت این مجموعه از سر گرفته شود.

 او در تشریح این خبر افزود: کارخانه قند بردسیر از سال ۸۶ با مشکلاتی مواجه شده و در نهایت در سال ۹۲ تعطیل شده است و در طول سال‌های اخیر، تلاش‌های زیادی برای حل مشکلات آن از سوی دستگاه‌های مختلف انجام شده؛ اما نتیجه مطلوب را در پی نداشته است.

 رمضانی زاده با اشاره به این مطلب که با ورود دستگاه قضایی و با همکاری دستگاه‌های مختلف، بخش زیادی از مطالبات این کارخانه از جمله بدهی‌های بانکی، تامین اجتماعی و مطالبات کارگران پرداخت شده است، بیان داشت: تاکنون با برگزاری ۱۳۰ مزایده، ۱۹۰ میلیارد ریال از مطالبات کارگران و بستانکاران کارخانه قند بردسیر پرداخت شده است.

او تصریح کرد: حدود ۷۰ میلیارد ریال از بدهی‌های کارخانه قند بردسیر باقی مانده است که با تلاش دستگاه قضایی از محل فروش اموال و دارایی‌های این شرکت پرداخت می‌شود.

رییس دادگستری شهرستان بردسیر افزود: در ادامه با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی تلاش می‌شود که زمینه راه اندازی مجدد این کارخانه فراهم شود.

او با اشاره به اینکه کارخانه قند بردسیر، یکی از پیچیده‌ترین بنگاه‌های اقتصادی تا اوایل سال ۹۷ بود، گفت: با ورود دستگاه قضایی، بخش زیادی از مشکلات پیچیده این کارخانه حل شده است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار